تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 آذر 1394 ساعت 08:51

بهنام صفوی به کما نرفته بود!

پوریا مطلبی گفت: در حال حاضر بهنام صفوی هیچ مشکل خاصی ندارد. دز داروهای شیمی درمانی بالا بوده و از آنجا که او جلسه دوم شیمی درمانی را می گذرانده است، این اتفاق افتاد.

خبرگزاری فارس: پوریا مطلبی گفت: در حال حاضر بهنام صفوی هیچ مشکل خاصی ندارد. دز داروهای شیمی درمانی بالا بوده و از آنجا که او جلسه دوم شیمی درمانی را می گذرانده است، این اتفاق افتاد.

پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی شرکت اکسیر نوین (شرکت کنسرت گذار بهنام صفوی) در گفت و گویی در خصوص خبری که صبح امروز مبنی بر به کما رفتن صفوی منتشر شد، گفت: بهنام صفوی به دلیل تداخل داروهای شیمی درمانی با دیگر داروهایی که او به واسطه بیماری اش مصرف می کرده، سطح هوشیاری اش پایین می آید و به بیمارستان منتقل می شود. اما با بهبود یافتن وضعیت او بعد از ظهر امروز از بیمارستان مرخص می شود.این خواننده هیچ گاه به کما نرفته بود.

وی افزود: در حال حاضر بهنام صفوی هیچ مشکل خاصی ندارد. دز داروهای شیمی درمانی بالا بوده و از آنجا که او جلسه دوم شیمی درمانی را می گذرانده است، این اتفاق افتاد که البته این نوع واکنش ها در دوره های شیمی درمانی کاملا عادی است.

مطلبی در خصوص اعلام به کما رفتن این خواننده که از سوی مدیر برنامه های صفوی در رسانه ها مطرح شده بود، نیز گفت: متاسفانه این خبر به اشتباه از سوی ایشان اعلام شد.

781 نمایش

نظر دادن