تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 تیر 1394 ساعت 11:54

ماسکي ساده براي کساني که موهاي پرپشت مي خواهند

جام جم: اگر دوست داريد موهايي پرپشت، زيبا، شفاف و لطيف داشته باشيد،‌ اصلا دوروبر مواد شيميايي نگرديد. در عوض از حنا استفاده کنيد تا تمام آرزوهايي که در مورد موهايتان داريد، محقق شود. حنا موها را پرپشت، قوي و نرم مي‌کند. اگر مرتب روي موهايتان حنا بگذاريد، ريشه موهايتان هم تقويت مي‌شود و موهايي قوي و پر خواهيد داشت.

حنا ماده‌اي ضدقارچ و ضدباکتري است. اين ماده وضعيت اسيدآلکالين پوست سرتان را تنظيم مي‌کند، بي‌آن که لطمه‌اي به پوست وارد کند. حنا را در محيط خشک و خنکي مانند قفسه‌هاي کابينت نگهداري کنيد، اما داخل يخچال قرار ندهيد وگرنه ماهيت حنا تغيير خواهدکرد. اگر مي‌خواهيد حنا رنگ حنايي به موهاي شما ندهد، مي‌توانيد آن را با رنگ‌هاي گياهي موجود در بازار ترکيب کنيد.

براي حنا بستن به سر، ابتدا مقداري چاي سياه متناسب با حنايي که مي‌خواهيد روي سر قرار دهيد، دم کنيد. سپس چاي دم کشيده را به حنايي که از قبل با کمي آب مخلوط کرده‌ايد، بيفزاييد. بهتر است حنا چند ساعت از قبل با آب ترکيب شده باشد تا نتيجه بهتري بدهد.

مي‌توانيد به اين ترکيب، کمي آبليمو هم اضافه کنيد. ماسک حناي به دست آمده را به موهايتان بزنيد و از انگشتانتان براي رساندن حنا به تمام سطح مو کمک بگيريد. اين ماسک بايد حداقل نيم ساعت روي سر شما باشد تا تاثير بگذارد. پس از گذشت مدت زمان کافي، سرتان را بشوييد و دقت کنيد که دانه‌هاي حنا لابه‌لاي موهايتان باقي نماند.

1063 نمایش

نظر دادن