تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 خرداد 1394 ساعت 10:24

«قهرمانان» رقابت‌های موسیقی یوروویژن 2015 + تصاویر

قطعه «قهرمانان» مانس زلمزلو از کشور سوئد برنده بزرگ شصتمین دوره رقابت‌های موسیقی یوروویژن شد.

به گزارش آنا، مانس زلمرلو خواننده 28 ساله موسیقی پاپ و مجری تلویزیون سوئدی با شکست دادن پولینا گاگارینای روس توانست رتبه اول رقابت‌ موسیقی یوروویژن 2015 را نصیب خود کند.

 

مانس زلمرلو پس از اعلام نتایج شصتمین دوره رقابت یوروویژن

این پیروزی برای مانس زلمزلو با اجرای قطعه «قهرمانان» (Heroes) در دور نهایی رمسابقات موسیقی در وین به دست آمد. قطعه موسیقی «قهرمانان» از جلوه‌های بصری انیمیشن نوآورانه‌ای نیز برخوردار بود. رقابت‌های امسال در سالن Wiener Stadthalle پایتخت اتریش برگزار شد. سال گذشته کونچیتا وورست اتریشی برنده رقابت‌های یوروویژن بود.

به گزارش بی‌بی‌سی، پس از مانس زلمرلو که با 365 امتیاز در رتبه اول قرار گرفت، رقیب سرسخت او، پولینا گاگارینای روس با کسب 303 امتیاز برای اجرای قطعه «یک میلیون صدا» (A Million Voices) در جایگاه دوم قرار گرفت.

گروه ایتالیایی ایل وولو، رتبه سوم یوروویژن 2015

ایتالیا در رتبه سوم ایستاد. گروه ایل وولو از ایتالیا با قطعه «عشق بزرگ» (Grande Amore) 292 امتیاز کسب کرد و پس از او لوییت نوتِت از بلژیک با کسب 217 امتیاز برای «ضرباهنگ درون» (Rhythm Inside) و گای سباستین از استرالیا با 196 امتیاز «دوباره امشب» (Tonight Again) مقام چهارم و پنجم رقابت‌های یوروویژن 2015 را نصیب خود کردند.

گای سباستین از استرالیا، رتبه پنجم یوروویژن 2015

با پیروزی «قهرمانان»، کشور سوئد برای ششمین بار در تاریخ شصت ساله یوروویژن به مقام اول رسید و از این لحاظ پس از ایرلند ایستاد که از رکورد هفت پیروزی در رقابت‌های یوروویژن برخوردار است. این پیروزی بدان معناست که سوئد سال آینده بار دیگر پس از سه سال میزبان مسابقات‌ یورویژن 2016 خواهد بود.

تخمین زده می شود که دور نهایی رقابت‌های یوروویژن که امسال برای اولین بار در کشور چین نیز به صورت زنده پخش شد، بیش از 200 میلیون بیننده داشته است.

1486 نمایش

نظر دادن