تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 ارديبهشت 1394 ساعت 16:15

موج بد حجابی برخی هنرمندان در اینستاگرام!

با کمی جستجو در صفحه های اجتماعی برخی هنرمندان می توان عکس هایی را یافت که شاید انتشار آنها در فضای مجازی با میلیونها کاربر مناسب نباشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، زمان زیادی نگذشته است که برای عکاسی باید به آتلیه می رفتیم و پس از صرف کلی وقت یک عکس خوب از خود می گرفتیم و یا برای ثبت لحظه های به یاد ماندنی از رهگذر و دوستان برای نشانه رفتن لنز دوربین از خودمان درخواست می کردیم.

باپیشرفت تکنولوژی و تعبیه دوربین های با کیفیت بر روی گوشی های تلفن همراه به راحتی می توان در هرکجا و هر لحظه عکس های خاطره انگیز را ثبت کرد.اما امروزه با بالا رفتن تب عکس های سلفی،از مردم عادی گرفته تا افراد مشهور،همه یا عکس سلفی گرفتند و یا یار سلفی بازها شده‌اند.

در ایران هم بازار داغ سلفی فراگیر شده این نوع عکاسی اگرچه جذاب و جالب به نظر می رسد اما می تواند آسیب ها اجتماعی زیادی در پی داشته باشد،چرا که با کمی صرف وقت،عکس هایی را که شاید برای انتشار در فضای مجازی با میلیونها کاربر مناسب نباشد را می توان یافت. 

 

موج بد حجابی در اینستاگرام

موج بد حجابی در اینستاگرام

به عنوان مثال با جستجویی کوتاه در صفحه های اجتماعی برخی از هنرمندان با تعدادی از این نوع عکس ها روبه رو می شویم که مخاطبان،هنرمند محبوب خود را با پوشش های نامناسب و گاه مبتذل می بینند که این امر می تواند آثار مخربی بر روی آنها داشته باشد.

موج بد حجابی در اینستاگرام

موج بد حجابی در اینستاگرام

انتشار این قبیل عکس ها موجب شده تا برخی افراد سود جو با ایجاد سایت ها و صفحه های اجتماعی با مضمون «عکس های جذاب هنرمندان» اقدام به سوء استفاده از این عکس ها نموده و گاه حاشیه هایی را برای آنان ایجاد کنند.

 

موج بد حجابی در اینستاگرام

به نظر می رسد که دقت بیشتر هنرمندان در نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان می توانند از بروز چنین اقدامات غیرقانونی جلوگیری کند.

6045 نمایش

نظر دادن