تاریخ انتشار: شنبه, 05 ارديبهشت 1394 ساعت 10:14

جانی دپ بدنام‌ترین آدم‌کش تاریخ آمریکا شد! + تریلر

اولین تریلر فیلم «عشای تاریک» که جانی دپ را در نقش بدنام‌ترین گنگستر تاریخ ایالات متحده آمریکا تصویر کرده است، منتشر شد.

به گزارش آنا، نخستین تریلر فیلم «عشای تاریک» (Black Mass) به کارگردانی اسکات کوپر، پنج ماه پیش از اکران این فیلم منتشر شد. جانی دپ نقش اصلی فیلم «عشای تاریک» را بر عهده دارد. فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی جیمز جوزف بالگر ملقب به وایتی بالگِر (بالگر سفید) ساخته شده است. این آدم‌کش متولد 1929 در بوستون ماساچوست، پس از چندین بار فرار از زندان سرانجام به جرم 19 مورد قتل به اضافه توطئه برای ارتکاب قتل، اخاذی، سرقت از فروشگاه‌ها، توطئه برای اخاذی، توزیع مواد مخدر و توطئه برای پولشویی به دو بار حبس ابد به‌اضافه پنج سال محکوم شد و هم‌اکنون در سن 86 سالگی در زندانی در فلوریدا به سر می برد.

فیلم‌نامه «عشای تاریک» را مارک مالوک و جِز باتروورث نوشته‌اند. علاوه بر جانی دپ در این فیلم کوین بیکن، بندیکت کامبربچ، داکوتا جانسن، سی‌ینا میلر، جوئل اجرتن، جس پلمونز و دیوید هاربر بازی کرده‌اند.

فیلم «عشای تاریک» محصول شرکت برادران وارنر در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور) به روی پرده خواهد رفت و چشم به جوایز اسکار دوخته است.

تریلر رسمی فیلم «عشای تاریک» را در لینک ذیل می توانید تماشا کنید:

رسانه

2783 نمایش

نظر دادن