تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 ساعت 17:00

تبلت‌های جدید سامسونگ در راه بازار +عکس

کمپانی سامسونگ خبر از عرضه تبلت های جدیدی در سری Galaxy Tab A را منتشر کرده که با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۸ اینچی و اندروید ۵.۰ می توانند نگاه های بسیاری را به سوی خود جذب کنند.
خبرگزاری مهر: سامسونگ پس از  اسمارت فون های Galaxy S۶ edge و Galaxy S۶ به عرضه تبلت های جدیدی روی آورده که از آنها با سری Galaxy Tab A نام می برد.  تبلت های جدید سامسونگ در دو مدل ۸ و ۹.۷ اینچی و در سری Galaxy Tab A عرضه خواهند شد.

تبلت‌های جدید سامسونگ در راه یازار +عکس

از قابلیت های تبلت جدید سامسونگ می توان به مواردی مانند Snapdragon ۴۱۰، پردازنده ۴ هسته ای و رم ۱.۵GB و وضوح تصویر ۱۰۲۴ * ۷۶۸ و  Android ۵.۰ Lollipop را نام برد. دوربین اصلی این تبلت جدید ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز ۲ مگاپیکسل است.

تبلت‌های جدید سامسونگ در راه یازار +عکس

ویژگی های اعلام شده برای این تبلت ها خبر از محصول قدرتمندی نمی دهند به همین دلیل پیش بینی می شود که قیمت تبلت های سری Galaxy Tab A مناسب باشند. اما این دو تبلت علاوه بر برنامه های منحصر به فرد محصولات سامسونگ از اپلیکیشن های مایکروسافت نیز برخوردار خواهند بود. حافظه داخلی این تبلت ها نیز ۱۶ و ۳۲ گیگابایت اعلام شده که با توجه به نیاز خریداران متغییر است. نسبت تصویر این تبلت ها نیز ۴:۳ است که مشابه آی‌پد بوده تا بتواند تجربه متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

باطری صفحه نمایش ۸ اینچی  ۴۲۰۰mAh و صفحه نمایش ۹.۷ اینچی  ۶۰۰۰mAh اعلام شده است. تبلت ۸ اینچی با قیمت ۲۳۰ دلار و تبلت ۹ اینچی نیز با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهند بود. تبلت های سری A سامسونگ تا اول می و مدل دیگری از تبلت های سامسونگ که S Pen نام گذاری شده اند با قیمت ۳۵۰ دلار تا ۱۷ می وارد بازار می شوند.
3375 نمایش

نظر دادن