تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 ساعت 11:12

بازگشت جانی دپ به جمع دزدان دریایی کاراییب +عکس

جانی دپ بازیگر اصلی مجموعه «دزدان دریایی کاراییب» که برای معالجه از استرالیا به آمریکا منتقل شده بود، به سر صحنه بازگشته است و تهیه‌کننده تصمیم گرفته به هیچ‌وجه دوباره او را از دست ندهد.

به گزارش آنا، جری بروکهایمر تهیه‌کننده «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» اولین تصویر از این فیلم را منتشر کرده که جانی دپ را در همان لباس مشهور ناخدا جک اسپارو در حالی که با طناب بسته شده است، به نمایش می‌گذارد. به نوشته هالیوود ریپورتر، بروکهایمر این تصویر را روز سه‌شنبه در توییتر منتشر کرده است.

بروکهایمر ذیل این تصویر نوشته است: «ناخدا جک بازگشته است، و ما دیگر اجازه نمی دهیم برود.»

فیلم‌برداری پنجمین فیلم مجموعه «دزدان دریایی کاراییب» با عنوان «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» در ماه مارس (اسفند) پس از حادثه‌ای در کویینزلند استرالیا که به جراحت جانی دپ انجامید و او را برای عمل جراحی روانه ایالات متحده آمریکا کرد، به تأخیر افتاد.»

فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند» استودیوی دیزنی را یواخیم رانینگ و اِسپِن سندبرگ نروژی کارگردانی می‌کنند که پیش از این فیلم موفق و نامزد جایزه اسکار غیرانگلیسی‌زبان «کُن تیکی» را درباره دریانوردان کاشف در پولینزی ساخته‌اند. خاویر باردم، ستاره اسپانیایی هالیوود نقش منفی این فیلم را بر عهده دارد و تعدادی از بازیگران جوان از جمله گلشیفته فراهانی، کایا اسکودلاریو، برنتون ثوایتز، استیون گراهام و کوین مک‌نالی در کنار بازیگران قدیمی مجموعه مانند اورلاندو بلوم و جفری راش در این فیلم بازی می‌کنند.

در داستان «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند»، بدبیاری‌های ناخدا جک اسپارو وقتی بالا می‌گیرد که کشتی اشباح مرگبار دزدان دریایی به سرکردگی دشمن قدیمی جک اسپارو، کاپیتان سالازار (خاویر باردم) از مثلث شیطان فرار می‌کند و درصدد است تا هر دزد دریایی را در دریا بکشد و تنها امید ناخدا جک این است که نیزه سه شاخه پوزئیدون رب‌النوع دریا را که در افسانه‌ها آمده است به دارنده‌اش تسلط مطلق بر دریا را می‌بخشد، پیدا کند.

تاریخ 7/7/2017 (16 تیر 1396) برای اکران این فیلم انتخاب شده است.

فیلم قبلی مجموعه با عنوان «دزدان دریایی کاراییب: روی امواج عجیب» به کارگردانی راب مارشال در سال 2011 به روی پرده رفت و 1.04 میلیارد دلار فروش گیشه در سراسر جهان داشت.

2651 نمایش

نظر دادن