تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 ارديبهشت 1394 ساعت 10:05

مادری که اجازه داد سوسک‌ها دخترش را بخورند!

 پس از خفه شدن آلیس و هجوم سوسک‌ها به بدن بی‌جانش، مادر 27 ساله‌اش متهم شد. او تنها سه ماه داشت.

مادری که اجازه داد سوسک‌ها دخترش را بخورند!
به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل، یک مادر 27 ساله به اتهام سهل‌انگاری در نگهداری از کودک و مرگ او در اوکلاهاما دستگیر شد. در حال حاضر، دوقلو‌های او تحت مراقبت ویژه قرار دارند. سوسک‌ها در همه جای این آپارتمان حضور دارند و جای گاز آن‌ها روی پا و سر آلیس دیده می‌شود.
 
علت دقیق مرگ کودک در معاینات پزشکی مشخص نشده و به همین دلیل فقط اتهام «سهل‌انگاری منجر به مرگ» متوجه «بریتنی چروکی داون بِل» مادر این کودک است. گفتنی است پس از تماس بل با پلیس و گزارش مرگ کودک، نیروهای پلیس در محل حاضر شدند.

داستان اولیه به این شکل بود که او دخترش «آلیس» را در گهواره خود گذاشته بود و وقتی برگشت دید که کودک مرده است. اما بعد داستان خود را تغییر داد و اعتراف کرد که او خودش آلیس را روی زمین گذاشته است. بل گفت که شاید هنگام تماشای فیلم و به خواب رفتن او، دوقلوهای 18 ماهه‌اش از روی حسادت آلیس را خفه کرده باشند. همچنین گفت شاید یکی از آن‌ها در کمال ناباوری بر روی آلیس نشسته باشد و او را خفه کرده باشد. به همین دلیل اول گفته بود که او در گهواره خود بوده است.

کالبدشکافی علت مرگ را «مرگ ناگهانی نوزاد» اعلام کرد، اما حالت مرگ را تشخیص نداده است. همچنین در معاینات پزشکی، آثار ساییدگی بر روی پاها و سر آلیس دیده شده که علت آن هجوم سوسک‌ها به آپارتمان گزارش شده است.
 
در گزارش بازپرس پرونده «جیم وارینگ» آمده است: «من نتیجه می‌گیرم که او آلیس را روی زمین گذاشته و خوابش برده است. در این بین، آلیس توسط یک یا هر دو دوقلو خفه شده است، یا شاید به دلیل سطح آپارتمان دچار اضطراب و سپس خفگی شده است. همچنین به اندازه‌ای از این اتفاق گذشته بود که سوسک‌ها فرصت پیدا کردند از پاها و سر او تغذیه کنند. تمام این اتفاقات تنها در فاصله سه متری مادرش رخ داده بود، جایی که او بر روی مبل راحتی خوابیده بود.»
 
اتهام سهل‌انگاری در نگهداری از کودک اولین بار نیست که متوجه او شده است. در 31 دسامبر سال گذشته میلادی، یکی از همسایه‌ها با پلیس تماس گرفت و گزارش داد که او کودکان خود را در خانه تنها گذاشته و آن‌ها گریه می‌کنند. حدود پنج دقیقه پس از رسیدن افسران پلیس، او به خانه بازگشت و ادعا کرد که زمان زیادی نیست که از خانه بیرون رفته است. او طوری رفتار کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. همسایه‌ها به پلیس گفتند که چندین بار دیگر نیز این اتفاق افتاده است.
 
پس از مرگ آلیس، دوقلوها تحت مراقبت قرار دارند. گفته می‌شود که بل فرزندان دیگری هم دارد، اما آن‌ها تحت مراقبت او نیستند. در حال حاضر، یک وثیقه ده هزار دلاری برای او تعیین شده و محاکمه او از هشتم ماه مه ادامه پیدا خواهد کرد.

1944 نمایش

نظر دادن