تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 فروردين 1394 ساعت 11:04

مرگ بازیگر نقش مقابل «آن شرلی» + تصویر

جاناتان کرامبی، بازیگر کانادایی که بیش از همه برای سریال تلویزیونی «آن شرلی» (رؤیای سبز) شهرت داشت، در سن 48 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش آنا، جاناتان کرامبی بازیگر کانادایی که به ویژه برای ایفای نقش گیلبرت بلایت در سریال تلویزیونی «آن شرلی» شهرت داشت، به علت خو‌ن‌ریزی مغزی درگذشت. وی در این سریال که در تلویزیون ایران با عنوان «رؤیای سبز» پخش شد، در نقش شوهر شخصیت آن شرلی، قهرمان مو قرمز سریال در بزرگ‌سالی حضور داشت.

هالیوود ریپورتر روز یکشنبه گزارش داد که این بازیگر 48 ساله روز چهارشنبه در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا به علت خون‌ریزی مغزی جان سپرده است. خواهر او، کری کرامبی روز شنبه این خبر را به شبکه خبری CBS اطلاع داد.

جاناتان کرامبی متولد 1966 در تورنتو بود. در 17 سالگی از سوی خانم دایان پالی (مادر سارا پالی بازیگر کانادایی) که مسئول بازیگر گزینی بود برای اجرای نقشی در اجرای صحنه‌ای دیرستانی «جادوگر شهر اُز» انتخاب شد و این راه او را برای بازی در دور اول مینی‌سریال تلویزیونی «آن از شیروانی‌های سبز» شبکه CBS در سال 1985 هموار کرد. او در ادامه این مینی‌سریال، «آن از آوونلی» در سال 1987 و «آن از شیروانی‌های سبز: ادامه داستان» در سال 2000 نیز ظاهر شد.

کرامبی در سریال‌های تلویزیونی متعدد دیگری مانند «آلفرد هیچکاک تقدیم می‌کند»، «مونت رویال»، «بازی قدرت»، «تسمه تفنگ و خدنگ» و فیلم‌های «جواهرفروشی» و «کافه رومئو» نیز بازی کرد.

2951 نمایش

نظر دادن