تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 اسفند 1393 ساعت 18:39

ادامه موج «پاشائیسم» توسط خانواده خواننده مرحوم! + عکس

چند روز پیش برادر مرحوم مرتضی پاشایی از «مراسم رونمایی» از تابلو فرشی منقوش به تصویر برادرش توسط هنرمندی تبریزی خبر داده بود و حالا تصویری از «تقدیرنامه»‌ای که پدر پاشایی به این هنرمند اهدا کرده منتشر شده است.

«مصطفی پاشایی» با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی «مرتضی پاشایی» در اینستاگرام نوشته بود: «مراسم رونمایی از تابلو فرش امپراطور که توسط هنرمند تبریزی جناب آقای مهران بهره مند بافته شده، لازم می دونم از طرف خودم و خانواده خاص از ایشون تشکر ویژه داشته باشم که با تلاش شبانه روزی این کار فوق العاده زیبا رو انجام دادن- یاشاسین تبریز اوشاغلار.»

عکسی که رضا رشیدی پسرخاله مرتضی پاشایی در کنار مهران بهره مند گرفته و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده

در همین حال رضا رشیدی پسرخاله مرتضی پاشایی، نیز دو عکس قابل توجه منتشر کرده است. اولی، تقدیرنامه‌ای به سبک و سیاق تقدیرنامه مقامات رسمی توسط پدرپاشایی از مهران بهره‌مند که تابلو فرش را بافته است. و دومی هم نامه رسمی پدرپاشایی به شهرداری ها و استانداری های سراسر کشور جهت همکاری این نهادها برای دراختیار قرار دادن مکان مناسب به هواداران پاشایی تا در روز درختکاری باتوجه به علاقه آن مرحوم به سیب،‌ درخت سیب بکارند.

به گزارش آنا، پس از فوت مرتضی پاشایی، و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع او بحث‌های زیادی در مورد ریشه‌های این موج اجتماعی‌ شکل گرفت.

3923 نمایش

نظر دادن