تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 اسفند 1393 ساعت 12:52

نقشه شوم فوتبالیست قلابی برای دختران جوان!

نوشتن برنامه رژیم لاغری برای دختران جوان بهانه‌ای بود تا فوتبالیست قلابی، نقشه شوم خود را اجرا کند.

همشهری: همه دختران فريب‌خورده از طريق شبكه‌هاي اجتماعي لاين، تانگو يا فيس‌بوك به دام فوتباليست قلابي افتاده بودند.

نخستين شكايت را دختر جواني 8بهمن‌ماه پيش روي مأموران پليس فتاي تهران قرار داد. وي به مأموران گفت: مدتي قبل از طريق شبكه اجتماعي فيس‌بوك با جواني به نام نيما آشنا شدم. او خود را فوتباليست معرفي كرد و مدعي شد كه به‌زودي به شهرت مي‌رسد.

وي ادامه داد: مدتي با هم چت مي‌كرديم تا اينكه بعد از چند روز تماس تلفني ما شروع شد. او با چرب‌زباني اعتماد مرا نسبت به‌خود جلب كرد و من در آن مدت كوتاه اصلا به رفتارهاي او مشكوك نشدم. دختر جوان گفت: نيما پسرخوبي به‌نظر مي‌رسيد و مرتب از خاطرات زندگي‌اش و اينكه چطور تصميم گرفته فوتباليست شود، تعريف مي‌كرد. تا اينكه مدعي شد مي‌تواند برايم برنامه رژيم غذايي تنظيم كند طوري‌كه هم لاغر شوم و هم روزانه غذاي سلامت مصرف كنم. به اين بهانه مرا فريب داد و براي اين منظور از من خواست تا عكس خود را برايش ارسال كنم. من هم از همه جا بي‌خبر عكسم را برايش فرستادم. او بعد از تنظيم و فرستادن برنامه غذايي از من خواست تا با او قرار ملاقات بگذارم.

وي ادامه داد: وقتي براي نخستين‌بار نيما را ديدم به او علاقه‌مند شدم. او درباره آينده و زندگي خودش صحبت كرد و من هرگز فكر نمي‌كردم پشت اين چهره، شخصي پنهاني شده كه نقشه شومي در سر دارد. چند روز بعد تهديدهاي نيما شروع شد كه آنجا بود متوجه شدم تمام اين مدت او برايم نمايش بازي كرده تا فريبم دهد. نيما از من خواست تا تسليم خواسته‌هاي شيطاني او شوم و تهديدم كرد كه اگر خواسته‌هاي او را اجرا نكنم، سي‌دي عكس‌هايم را در خيابان‌هاي مختلف تهران و شهرستان‌ها، به ماشين‌هاي عبوري خواهد فروخت. همچنين نسخه ديگري از سي‌دي عكس‌ها را به محل كار پدرم مي‌فرستد و آبرويم را مي‌برد.
دختر جوان افزود: باور نمي‌شد كه اين همان نيمايي باشد كه من تصورش را مي‌كردم. به او التماس كردم كه سي‌دي عكس‌هايم را برگرداند اما او مرتب تهديدم مي‌كرد تا اينكه ديگر نتوانستم تحمل كنم و تصميم به شكايت گرفتم.

  • دستگيري

با اين شكايت تيمي از مأموران پليس فتاي تهران، جست‌وجوهاي خود را در فضاي مجازي شروع كردند تا اينكه توانستند ردي از متهم به‌دست آورند. كارآگاهان 11بهمن سال‌جاري با هماهنگي قضايي راهي مخفيگاه پسرجوان شدند و او را در عملياتي ضربتي دستگير كردند. در آنجا تجهيزاتي از متهم كشف شد كه مأموران در بررسي آنها تصاوير چندين دختر ديگر را به‌دست آوردند كه نشان مي‌داد وي به‌صورت سريالي دختران جوان و دم‌بخت را به دام مي‌اندازد. همزمان با دستگيري اين پسرجوان چند شكايت ديگر مطرح شد كه همه آنها فريب چرب‌زباني‌هاي پسر شيطان‌صفت را خورده بودند.

تحقيقات نشان مي‌داد كه اين پسرجوان در شبكه‌هاي اجتماعي فيس‌بوك، لاين و تانگو دختران جوان را شناسايي كرده و به دروغ خود را فوتباليست معرفي مي‌كند. وي بعد از جلب اعتمادشان از آنها مي‌خواست تا به بهانه تنظيم برنامه رژيم غذايي تصاويرشان را براي او ارسال كنند. پس از آن وارد عمل مي‌شد و نقشه شوم خود را اجرا مي‌كرد.سرهنگ كاكوان، رئيس پليس فتاي تهران با اعلام اين خبر به همشهري گفت: متهم با قرار قانوني روانه بازداشت شد و تحقيق از وي براي كشف جرايم احتمالي ديگر و شناسايي شاكيان ادامه دارد تا زواياي پنهان آشكار شود.

1335 نمایش

نظر دادن