تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 بهمن 1393 ساعت 14:20

تبلت جدید و حرفه‌ای Asus +عکس

در میان تبلت‌های مختلف بازار انتخاب کار سختی است. در این میان یکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید به آن توجه زیادی دارند ابعاد تبلت است.

روزنامه دنیای اقتصاد: در میان تبلت‌های مختلف بازار انتخاب کار سختی است. در این میان یکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید به آن توجه زیادی دارند ابعاد تبلت است.

تبلت‌های8 اینچی معمولا نظر مخاطبان  خاصی را جلب می‌کنند و هر چه طراحی این محصولات دقت و ظرافت بیشتری داشته باشد، در هنگام استفاده راحتی بیشتری را برای کاربر به همراه خواهد داشت. MeMO Pad 8 از شرکت Asus هم یک تبلت8 اینچی حرفه‌ای است که در مدل‌ها و با مشخصات فنی متفاوت عرضه می‌شود. یکی از این مدل‌ها ME581CL است که می‌تواند در دسته حرفه‌ای‌ها قرار بگیرد.

تبلت 8 اینچی ME581CL تمام ویژگی‌های یک ابزار قابل حمل پیشرفته مانند وزن پایین، قدرت پردازشی بالا، امکانات نرم‌افزاری متعدد را با طراحی مدرن در هم تلفیق کرده است. این تبلت جدید به یک پردازنده پرقدرت چهار هسته‌ای Atom Z3560 اینتل مجهز شده است که نه‌تنها عملکرد قابل‌توجهی در اجرای اپلیکیشن‌های متعدد و ارائه یک عملکرد مطلوب دارد، بلکه تاثیر قابل‌توجهی هم در مصرف باتری دستگاه داشته است و عمر باتری به 9 ساعت افزایش یافته است.

تبلت جدید و حرفه‌ای Asus +عکس

 نمایشگر LED این تبلت 8 اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر1920 در 1200 پیکسل است که از فناوری لمسی 10 انگشت به‌صورت همزمان، پشتیبانی می‌کند. میزان حافظه دستگاه 2 گیگابایت است و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، به علاوه به خاطر فضای ذخیره سازی ابری ایسوس 5 گیگابایت هم بدون محدودیت زمانی توسط ASUS Webstorage  تامین شده است تا کاربران بتوانند از هر جا و با هر وسیله‌ای به اطلاعات مهم خود دسترسی پیدا کنند.

ME581CL قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را هم داشته و از جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی مانند 3G و 4G/LTE هم پشتیبانی می‌کند، بنابراین یک ارتباط پرسرعت اینترنتی را در هر جا و هر زمان توسط این تبلت در اختیار خواهید داشت. تبلت MeMo Pad 8 از نسخه سیستم‌عامل اندروید 4/4 یعنی نسخه کیت‌کت پشتیبانی می‌کند و از قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر هم برخوردار است و در کنار آن از رابط گرافیکی اختصاصی ایسوس با نام ZenUI بهره می‌برد.

1282 نمایش

نظر دادن