تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 آذر 1393 ساعت 14:51

بهرام رادان از تولید سنتوری ۲ گفت

بهرام رادان درباره روند پیگیری فیلم «سنتوری۲» سخن گفت و بیان کرد که برنامه ریزی این فیلم به زمستان ۹۳ و بهار ۹۴ تعلق دارد.

به گزارش مهر؛ بهرام رادان بازیگر فیلم «سنتورى» درباره حاشیه های مربوط به ساخته شدن ادامه این فیلم توضیحاتی داد و گفت: من به عهدى كه با آقاى مهرجویى بستم، وفادارم و با عشق و علاقه به امید ساختن باشكوه ترین فیلم استاد در خدمتشان هستم.

مهرجویی سنتوری ۲ را می‌سازد ؛ حضور دوباره بهرام رادان

وى در مورد قصه فیلم «سنتوری 2» هم گفت: على چند سال در آسایشگاه بوده و حالا به اصرار هوادارانش به شهر برمی گردد. هانیه سال هاست از ایران رفته، زندگى خانواده بلورچى دگرگون شده، ولى على با عشق طرفداران میلیونى اش، شروع به ضبط آلبومش می كند و همزمان مهیاى برگزارى تور كنسرت هایش می شود كه اتفاقات تازه اى برایش رقم می خورد.

بهرام رادان همچنین درباره تیم سازنده «سنتورى 2» اضافه کرد: فعلا در حال مذاكره هستیم ولی به زودى با قطعى شدن اسامى، تیم سازنده را به رسانه ها معرفی خواهیم کرد و برنامه ریزى تولید ادامه فیلم «سنتورى» به زمستان 93 تا بهار 94 تعلق دارد.

بازیگر فیلم «بی پولی» در مورد همكارى سازمان سینمایى براى جلوگیرى از احتمال پیش آمدن مشكلاتی که قسمت اول «سنتورى» با آن درگیر بود، توضیح داد: شخص آقای ایوبى در جریان پروژه «سنتوری 2» قرار دارد. امیدواریم با حمایت وی و مجموعه تحت امرش بهترین اتفاق براى این فیلم رقم بخورد تا مردم بتوانند یک بار دیگر با بعد از سال ها على سنتورى روى پرده سینما ملاقات كنند.

901 نمایش

نظر دادن