تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 آذر 1393 ساعت 10:33

نوزاد پسر در بیمارستان دختر شد!

در یکی بیمارستان‌های عربستان، به جای نوزاد پسری که بعد از تولد به بخش نگهداری از نوزادان سپرده شده بود، یک نوزاد دختر به خانواده‌اش تحویل شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از العالم ،ثلاب الدوسری، شهروند عربستانی که همسرش دریکی از بیمارستان های شهر الجبیل درمنطقه شرقی عربستان، پسری به دنیا آورده بود، دو روز بعد یک نوزاد دختر تحویل گرفت و همین امر وی را به شکایت علیه پرستاران بیمارستان واداشت.

وی می گوید: بعد از آن که متوجه شدیم اشتباه رخ داده به بخش پرستاری وسپس مدیریت بیمارستان شکایت کردیم زیرا این اهمال ممکن بود به یک فاجعه واقعی منجر شود.این شهروند عربستانی می افزاید: مدیریت بیمارستان ضمن جبران اشتباه و تحویل فرزند این خانواده به آنها، به دلیل ترس و نگرانی ایجاد شده از ایشان عذرخواهی کرده است.

مدیریت بیمارستان تاکید کرده است که این اتفاق برای اولین بار رخ داده و برای آنها درسی شد که در بخش نگهداری از نوزادان دقت بیشتری به خرج دهند. بیمارستان مذکور علاوه بر تعویض نوزاد به خطای دیگری نیز اعتراف کرده وآن این که با وجود گزارش پزشکی که زایمان طبیعی را برای مادرتجویز کرده بود، او را به بخش جراحی فرستاده و ازطریق سزارین فرزندش را به دنیا آورده اند.

سخنگوی مدیریت بهداشت منطقه شرقی عربستان گفته است که این اداره درباره تعویض نوزادان در بیمارستان مذکور تحقیق خواهد کرد. شهروندان عربستانی در اظهار نظرهای خود درباره این خبر در فضای مجازی نوشته اند که این اتفاق بارها در بیمارستان ها و مراکز درمانی عربستان رخ داده است.

1367 نمایش

نظر دادن