تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 آذر 1393 ساعت 09:00

آزار و اذیت 100 کودک توسط پسر 17 ساله و دوستش!

پلیس تگزاس دو نفر را به جرم سوءاستفاده از 100 کودک و نوجوان دستگیر و راهی زندان کرد.


به گزارش ایران، متهمان «ریکاردو جاوید لوگو» 17 ساله و «رندی ری وسون» 28 ساله هر دو به اتهام فریب کودکان و نوجوانان هفت تا 14 ساله و تهیه عکس‌ها و فیلم‌های غیراخلاقی از آنها دستگیر شده‌اند.

اطلاعات پلیس، حاکی است، ریکاردو خود را نوجوانی 12 ساله جا زده بود تا بتواند وارد مدرسه ابتدایی در تگزاس شود و از کودکان عکس‌ها و فیلم‌های غیراخلاقی بگیرد و در اختیار رندی 28 ساله قرار دهد تا آنها را در فضای مجازی به فروش برساند.

به گزارش پلیس این دو نقش پدر و پسر را ایفا می‌کردند تا نقشه شوم خود را اجرا کنند. مدارک پلیس حاکی است که این دو توانسته‌اند در مدت سه ماه بیش از 42 هزار عکس از کودکان بگیرند و از آنها سوءاستفاده کنند.

مأموران پلیس عکس‌ها را در کامپیوتر متهمان یافته‌اند و کارشناسان می‌گویند متهم 17 ساله با خوراندن موادمخدر به دانش‌آموزان آنها را نیمه بیهوش یا بیهوش می‌کرد و از آنها عکس و فیلم می‌گرفت. وی پس از دستگیری گفته که متهم 28 ساله (رندی ری) او را به زور و تهدید مرگ وادار به انجام این کار کرده و نقشه پدر و فرزندی را کشیده تا وی بتواند به عنوان دانش‌آموز براحتی وارد مدرسه شود و بچه‌ها را فریب بدهد.

2427 نمایش

نظر دادن