تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 آذر 1393 ساعت 13:36

حضور "فاطما گل"، "چنار" و "کوزی" در یک فیلم ایرانی!

محسن محسنی نسب در گفتگویی از ساخت یک فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و ترکیه خبر داد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از هفته‌نامه تماشاگران، پیش از این اخبار ضد و نقیضی در این باره و در رابطه با پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی شنیده شده بود اما این بار گویا کار بیخ پیدا کرده است.

او که پیش از این فیلم شانه دوست را ساخته بود (که هنوز رنگ پرده را به خود ندیده) به تازگی پروانه ساخت فیلم جدیدش به نام مجانی را دریافت کرده است.

نکته جالب درباره این فیلم این است که محسنی نسب می‌خواهد بازیگران معروف سینما و تلویزیون ترکیه را در این فیلم به خدمت بگیرد: با سه تا از بازیگران مشهور ترک برای این فیلم به توافق نهایی رسیدیم و تنها منتظریم بتوانیم زمان بندی کار را جوری با آن‌ها هماهنگ کنیم که سر کار نباشند و مشکلی برای حضور در این فیلم نداشته باشند.

او از بازیگران نقش‌های شناخته شده فاطما گل، کوزی و چنار نام برد و گفت: این بازیگران قرار است در مجانی جلوی دوربین بروند و می‌خواهم چند بازیگر ترک دیگر را هم به این فهرست اضافه کنم.

محسنی نسب درباره داستان این فیلم هم به تماشاگران می‌گوید: این فیلم داستان بچه‌های جنگ سوریه است که به کشورهای همجوار مهاجرت کرده‌اند و در آنجا قاچاقچی‌های انسان از پسران سوءاستفاده کرده و اعضای بدنشان را به فروش می‌رسانند و دختران را هم به فحشا می‌کشند.

در این بین یکی از پسران عاشق یکی از دختران می‌شود و ماجراهایی اتفاق می‌افتد تا او را نجات بدهد.

محسنی نسب می‌گوید این فیلم یک اکشن حادثه‌ای و عاشقانه است و اضافه می‌کند: با این فیلم تمام مردم با سینما آشتی می‌کنند و این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد; بنا به گفته‌های او مجانی در کشورهای ایران، ترکیه و یونان فیلمبرداری خواهد شد و بازیگر ایرانی نخواهد داشت چرا که همه به زبان ترکی صحبت می‌کنند.

تنها یک بازیگر ایرانی در این فیلم ایفای نقش می‌کند که محسنی نسب در گفته‌هایش اشاره کرد آن بازیگر در خارج از کشور و آمریکا زندگی می‌کند و بناست با او صحبت‌های مقدماتی را انجام دهد.

از او پرسیدیم که بازیگرانی که نام برده از پردرآمد‌ترین بازیگران کشور ترکیه هستند و قطعا دستمزد بالایی برای حضور در پروژه یک کارگردان ایرانی طلب می‌کنند.

او در پاسخ گفت: مشکلی از این لحاظ ندارم چون با یک شرکت ترکیه‌ای برای ساخت این فیلم مشارکت دارم.

او همچنین عنوان کرد: این فیلم یک فیلم مستقل است و از هیچ نهاد و سازمانی برای ساختنش پولی نخواهم گرفت و با سرمایه شخصی آن را خواهم ساخت.

این کارگردان که نویسنده و تهیه کننده مجانی خواهد بود، در پایان درباره زمان بندی کلید خوردن این پروژه گفت: ما به یک پیش تولید برنامه ریزی شده نیاز داریم و تصور می‌کنیم بتوانیم بهمن ماه کار را کلید بزنیم. قصد دارم این فیلم را برای جشنواره سال آینده آماده کنم.

2164 نمایش

نظر دادن