تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 دی 1391 ساعت 17:43

نگران پسرخاله های رئیس جمهور نیستیم!

سید جلال فیاضی در خبرآنلاین نوشت:

معاون حقوقی، امور مجلس وامور استانهای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور-که فقط یک کامیون برای حمل عنوان پست ایشان مورد نیاز است- درخصوص مجوز جدید استخدام که به تعبیر ایشان 80 هزار نفر و بر اساس سایر گزارشها 390 هزار نفر است ، فرموده اند :«اینطور نیست که همه 80هزار نفر سهمیه استخدامی پسرخاله های رئیس جمهور باشند که عده ای در رسانه ها غوغا می کنند». 
  
درخصوص این فرمایش آقای معاون معاونت باید گفت ؛ آقای ناجی کسی نگران استخدام پسرخاله های رئیس جمهور نیست ،چرا که تقریبا همه مطمئن هستند که احمدی نژاد در این خصوص هیچ انتظار شخصی ندارد. اما آنچه موجب نگرانی است اطرافیان و مقامات رده های مختلف در درون دولت و سایر قوا و گروههای سیاسی وابسته به آنهاست؛ که تعدادشان هم بحمدالله کم نیست و به اندازه چند برابر این 80 هزار نفرپسرخاله در آستین دارند ونیز حریصانه به این مصوبه چشم دوخته اند! 

بسیاری از این آقایان وخانمها، پسر یا دختر خاله های محترم و محترمه را در این سالها به شیوه های مختلف؛  قراردادی ،پروژه ای، کار معین و...  به کار گرفته اند و برای آنها سابقه ایجاد کرده اند و مترصد چنین مصوبه ای بودند تا نور چشمی ها را به استخدام درآورند. 

آنچه موجب نگرانی است سه نکته است: 
 اول اینکه این مصوبه با قوانین ومقررات کشور در تعارض نباشد که البته این مسئله به یک مناقشه جدی بین دو قوه تبدیل شده است و امید می رود بزودی از سوی دستگاههای نظارتی وحتی در صورت نیاز توسط هیات عالی حل اختلاف میان قوای کشور تعیین تکلیف شده و به  نگرانی ها پایان داده شود.دومین نگرانی از ناحیه اختیارات تقریبا نا محدود معاون اجرایی رئیس جمهور در این مصوبه است که باید برای مردم توضیح داده شود و رفع شبهه گردد. بالاخره نگرانی سوم در مورد وزن آزمون استخدامی است؛ اگر وزن آزمون اندک بوده و بیشترین وزن معطوف به سابقه و مصاحبه باشد دراین صورت باز هم دست برای ورود پسرخاله ها باز خواهد بود! 

انتظار می رود مسئولان ذیریط از رئیس جمهور مایه نگذارند وبه مردم و رسانه ها حق بدهند که نگران وابستگان به کانون های قدرت باشند، همان کانونهایی که 300 بدهکار بانکی در حاشیه امنیت آنها 60 درصد پول کشور را گرفته اند و پس نمی دهند و ظاهرا بتدریج  فراموش می شوند و به خیر و خوشی روزگار می گذرانند!

3908 نمایش

نظر دادن