تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 آبان 1393 ساعت 09:56

تصویر شگفت انگیز فضاپیمای چینی از ماه و زمین

تصاویر ارسالی ماهواره‌ها به زمین ارسال می‌شوند تا راهگشای محققان و کارشناسان باشند، اما در این میان، تصویر ارسالی ماهواره چینی عنوان "تصویر شگفت انگیزی از ماه و زمین" را به خود ...

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، تصاویر ارسالی ماهواره‌ها به زمین ارسال می‌شوند تا راهگشای محققان و کارشناسان باشند، اما در این میان، تصویر ارسالی ماهواره چینی عنوان "تصویر شگفت انگیزی از ماه و زمین" را به خود اختصاص داده‌است.

فضاپیماهای کشورهای مختلف تصاویر متفاوتی را از فضا به زمین ارسال می کنند اما گاهی اوقات تصاویر ارسالی به حدی زیبا و شگفت انگیز هستند که شهرت جهانی می یابند و چشمان مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب می کنند.

یکی از این تصاویر که اخیرا به زمین ارسال شده و شهرت جهانی یافته، مربوط به تصویری است از فضاپیمای چینی با عنوان Chang'e-5-T1 که تصویری از ماه و زمین را به کره انسان ها مخابره کرده است.


در این تصویر، زمین همانند یک توپ در تاریکی فضا مخفی شده و در حالی که در هوا معلق است، می درخشد و چشم نوازی می کند. اما تصویر نزدیکتر مربوط به کره ماه است با رنگ های خاکستری، سفید و سیاه و خود را آماده می کند تا به زمین نزدیکتر شود.

معمولا قسمت تاریک و مخفی شده ماه نسبت به بخشی که دیده می شود، کاملا متفاوت است. هر چقدر که به تصویر زیر بیشتر نگاه می کنید، خیالی یا ساختگی بودن آن بیشتر نمود پیدا می کند، در صورتی که این تصویر کاملا حقیقی است و سطح ماه و زمین را از نما و فاصله ای متفاوت بررسی کرده و  در برابر چشمان مخاطبان و کیهان شناسان قرار می دهد.

1474 نمایش

نظر دادن