تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 مهر 1393 ساعت 00:33

تلویزیون ثابت کرد این مجری زن ممنوع التصویر نیست! +عکس

تلویزیون ثابت کرد مژده لواسانی ممنوع التصویر نیست!/عکس لواسانی با پدر و مادرش در تلویزیون

کمتر از 72 ساعت پیش بود که خبری با تیتر «ممنوع التصویر شدن مژده لواسانی و آزاده نامداری» در فضای مجازی و خبرگزاری ها منتشر شد و بازتاب زیادی داشت. به فاصله چند ساعت بعد از انتشار آن خبر، مژده لواسانی طی گفتگویی اختصاصی با تی وی پلاس، این خبر را کذب محض دانست و گفت خودم هم بعد از خواندن این خبر شوکه شدم! ولی مطمئن باشید این خبر صحت ندارد و به زودی با برنامه «کافه سوال» دوباره به تلویزیون برمی گردم.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از تی وی پلاس، از قضا امروز دوشنبه 28 مهرماه مژده لواسانی به همراه پدر و مادرش و به مناسبت روز جهانی خانواده روی آنتن زنده شبکه دو و ویژه برنامه این شبکه حضور یافت تا تمام شایعات مربوط به ممنوع التصویری اش را این بار عملی نشان دهد.

مژده لواسانی که در کنار پدر و مادرش روی آنتن زنده شبکه دو دیده می شد، دقایقی درباره اصل خانواده و شیوه تربیت خانوادگی شان حرف زد و پدر و مادر او نیز دقایقی درباره خصوصیات اخلاقی مجری جوان تلویزیون و دلیل انتخاب نام «مژده» برای دخترشان حرف زدند.

تلویزیون ثابت کرد مژده لواسانی ممنوع التصویر نیست!

تلویزیون ثابت کرد مژده لواسانی ممنوع التصویر نیست!


چند روز پیش و مصادف با عید قربان نیز فرزاد حسنی به همراه خانواده اش در برنامه ویتامین 3 شبکه سه حضور پیدا کرد که آن هم بازتاب های فراوانی در رسانه های تصویری و خبرگزاری ها به دنبال داشت.

حالا با توجه به حضور فرزاد حسنی و مژده لواسانی روی آنتن تلویزیون آن هم به همراه خانواده هایشان، به نظر می رسد موضوع ممنوع التصویری این دو از ریشه شایعه ای بیش نبوده است و تنها کسی که وضعیتش همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد و از گوشه و کنار به گوش می رسد ممنوع التصویری اش در صداوسیما بسیار جدی است، آزاده نامداریست که چند روز پیش در برنامه ای از شبکه همدان حضور پیدا کرد که گویا آن هم حواشی زیادی برای مدیران آن شبکه به دنبال داشته است!

5205 نمایش

نظر دادن