تاریخ انتشار: شنبه, 26 مهر 1393 ساعت 09:20

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی؛ از نرگس محمدی تا پگاه آهنگرانی |تصاویر|

گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ...در مطلب زیر مشاهده می کنید.

در ویژه برنامه تحویل نوروز همین امسال بود که فرزاد حسنی از نرگس محمدی که مهمان برنامه بود خیلی رک و شوکه کننده پرسید:" خانم محمدی راستی چقدر چاق شده ای؟!" که خانم محمدی با طمانینه و خیلی شیک جواب داد:" بخاطر نقش ستایش، مجبور بودم!" کاملاً مشخص است نرگس خانم هنوز هم مجبور است و خود را برای ستایش 3 روی فرم نگه داشته است تا به مشکل زیادی نخورد!



شهاب حسینی و پسرش در مراسم اکران خصوصی اولین فیلمش، «ساکن طبقه وسط». با آرزوی سلامتی برای پدر و پسر.



پشت صحنه کنسرت زانیار خسروی. مهراب قاسمخانی، سیروان و میلاد کی‌مرام با خواننده عکس انداخته اند. میلاد کی‌مرام هم گویا همین روز ها اعزام خواهد شد: نیروی زمینی ارتش، پادگان 06 عجب‌شیر!



این هم عکس قدیمی یغما گلرویی و شهرام ناظری که مربوط به سال 73 است. ماشاالله شوالیه آواز بر خلاف یغما، اصلاً تکان نخورده است، البته به جز طول و عرض سبیلش!



این هم سلفی رامبد جوان با دست اندر کاران مجموعه موفق و محبوب "ختدوانه". به امید اینکه این قبیل یرنامه ها در رسانه ملی مان بیشتر دیده شود.



سلفی محمدرضا فروتن با پیست پیاده روی باشگاه انقلاب!



این هم عکس آتلیه‌ای «نگین صدق گویا». نگین خانم، خواهرِ شیرین بینا، بازیگر قدیمی سینما است، ولی از نام خانوادگی همسرش استفاده میکند که با خواهرش اشتباه گرفته نشود!



بابک جهانبخش در کنار خانواده.



عکس بدون شرح فرناز رهنما. مثل اینکه موازی با کُت‌های رنگی رنگی برای آقایان، موهای رنگی رنگی برای خانم ها هم امسال مُد شده است!



با جرئت میتوان گفت گروه سون یک از بی حاشیه ترین و محبوب ترین گروه های موسیقی کشور در حال حاضر است. سرشان به کار خودشان است. سر وقت آلبومشان را بیرون می‌دهند و کنسرتشان را برگذار می‌کنند، بی هیچ حاشیه ای. فقط مقدار قابل توجهی از زمان روزانه خود را به پیدا کردن یک کُت در 3 سایز کاملاً متفاوت می‌گذرانند که انصافاً کار سختی است!



سلفی مهدی ماهانی و سحر قریشی در حاشیه یک مراسم.



طنز نویسان مطرح کشور در کنار هم، از راست: رضا ساکی، یزرگمهر حسین‌پور و پوریا عالمی، در لباس های زیبای لُری و بختیاری که به رضا ساکی خیلی می‌آید!



این هم سلفی پژمان بازغی و امیر علی دانایی احتمالاً در حاشیه یک مراسم عروسی! چون تا جایی که می‌دانیم در مکان دیگری با این پوشش ها نمیتوان ظاهر شد!




مثل اینکه حدیث خانم تا خدایی نکرده بلایی سر خود و بقیه نیاورد قرار نیست از سلفی پشت فرمان دست بکشد! اکثر سلفی های حدیث میرامینی در اینستاگرامش پشت فرمان گرفته شده است. به خودت رحم نمیکنی لااقل به همین الهام خانم حمیدی رحم کن که انقدر خوب ژست گرفته است! یا این یکی دوست عزیزمان.



ساره بیات.



باز هم عکسی بدون شرح و بدون توضیح از نیوشا ضیغمی.



شبنم قلی خانی به دربندی درکه ای جایی رفته و کنار این آلوچه و لواشک ها عکس یادگاری انداخته است. آن دوست عزیز هم آن پشت دارد تفریح سالم می‌کند. جای ارسلان قاسمی خالی!



این هم سلفی سیما خضرآبادی و فاطمه خانم گودرزی.


خنده های از ته دل پگاه آهنگرانی در یک مراسم که نمی‌دانیم چیست!



این هم عکس شهره قمر و پسرش. از خانم قمر هم خیلی وقت است خبری نیست.

4049 نمایش

نظر دادن