تاریخ انتشار: پنج شنبه, 10 مهر 1393 ساعت 11:40

شکار دختر 15 ساله توسط گروههای تکفیری!

یثرا دختر پانزده ساله انگلیسی تحت تاثیرتبلیغات گروههای تکفیری در اینترنت به سوریه ملحق شد! تا کنون بسیاری از دختران اروپایی تحت القائات سایتها و پایگاههای مجازی، کشور خود را برای پیوستن به ترویستهای تکفیری رها میکنند.

به گزارش شبکه خبر، دختر پانزده ساله ای پس از مراجعه به اینترنت و تحت تاثیر تبلیغات اینترنتی گروههای تروریستی به سوریه رفت .

علی رغم کنترلهای شدید پلیس، یثرا خود را به استانبول منتقل کرد تا از آنجا به سوریه برود،او با دوست هفده ساله خود لامبث که در جنوب انگلیس زندگی می کرد قرار گذاشته بود که در ترکیه همدیگر را ملاقات کنند تا از آنجا به سوریه بروند.

دختری که از انگلیس به گروههای تروریستی ملحق شد

 

خانه دخترانگلیسی که به گروه تروریستی پیوست

گفتنی است که خانواده این دختر هنگامی که از تصمیم وی آگاه شدند او را از رفتن منع کردند و فکر میکردند در منصرف کردن دختر خود موفق شده اند اما این دختر تحت القائات گروههای تکفیری  از ساعت 7 چهارشنبه گذشته ناپدید شد در حالیکه خانواده اش فکر میکردند  که او در مدرسه است ،این دختر که یثرا نام دارد به همکلاسیهایش گفته بود که من می خواهم دندانپزشک شوم اما علی رغم تمام آرزوهایش، خانواده خود در بریستول انگلیس  را رها کردو به گروههای تروریستی ملحق شد .

بسیاری از دخترهایی که سن بسیار کمی دارند با هدف ازدواج به گروههای تروریستی می پیوندند تا به خانواده گروههای تروریستی وسعت بخشند!

2242 نمایش

نظر دادن