تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 مهر 1393 ساعت 13:10

عذرخواهی جالب یک کارفرما از کارمند اخراجی

واريز ميليون‌ها تومان پول در هرماه، زن ميانسال را به فكر فرو برده بود كه اين همه پول از كجا، چرا و به وسيله چه كسي به حساب او واريز مي‌شود؟

عصر ایران: واريز ميليون‌ها تومان پول در هرماه، زن ميانسال را به فكر فرو برده بود كه اين همه پول از كجا، چرا و به وسيله چه كسي به حساب او واريز مي‌شود؟

پرونده‌ كه مدتي پيش با مراجعه اين زن به پليس فتاي تهران تشكيل شد و سرهنگ محمد مهدي كاكوان درباره آن به تسنيم گفت: مدتي پيش زن 43 ساله‌اي به پليس مراجعه كرد و گفت كه فرد يا افرادي هرماه ميليون‌ها تومان به حساب او پول واريز مي‌كنند.

با توجه به اينكه اين فرد از روش‌هاي مختلفي اقدام به واريز پول به حساب اين زن 43 ساله مي‌كرد، كارشناسان پليس پس از انجام اقدامات فني، موفق به شناسايي فردي به نام «جهان» شدند كه اين مبالغ را به روش‌هاي مختلف به حساب اين زن واريز مي‌كرد.

پس از شناسايي اين فرد و حضور وي در پليس فتا، مشخص شد كه اين زن، 18 سال پيش در شركت او كار مي‌كرده و از كارمندان بسيار نمونه وي نيز بوده ولي اين مرد در جريان يك سوءتفاهم، اين زن را به طرز توهين‌آميزي از شركت خود اخراج كرده بود ولي در طول اين 18 سال، عذاب وجدان دست از سر وي برنداشته و او با واريز اين مبالغ، قصد داشته تا گذشته خود را تلافي و ديني را كه بر دوش خود احساس مي‌كرد، جبران كند.

اين فرد از نحوه اخراج اين زن به اندازه‌اي شرمنده بوده كه روي مواجهه حضوري با وي و معذرت خواهي از او را هم نداشته و از اين رو با استفاده از روش‌هاي مختلف سعي در واريز كردن مبالغ ميليوني و به صورت ناشناس داشته است.

در جريان اين پرونده، جهان در مجموع شش فقره واريز پول به حساب اين زن، مبلغ 27 ميليون تومان را به حساب او واريز كرده بود و گفت كه اگر موضوع فاش نمي‌شد، قصد داشت تا آخر عمرش همچنان و به صورت ناشناس و سريالي به حساب اين زن پول واريز كند.

1559 نمایش

نظر دادن