تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 مهر 1393 ساعت 10:00

طعنه سامسونگ به زانو درآمدن اپل! + تصویر

اگر چه شرکت‌های بسیاری مانند سامسونگ پس از مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس در جیب کاربران، اما نمی‌توان منکر شد که مطمئنا سامسونگ بیشترین نفع را از این اوضاع می‌برد و حالا تصویر منتشر شده در صفحه فیس‌بوک این شرکت مطمئنا این موضوع را تائید می‌کند!

یک تصویر: طعنه سامسونگ به زانو درآمدن اپل!

در تصویری که این شرکت در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرده یک آیفون 6 پلاس خم شده و به زانو درآمده را می‌بینید که از نگاه سامسونگ در برابر گلکسی نوت 3 این شرکت‌که ظاهرا از مشکل خم شدن رنج نمی‌برد! به زانو درآمده است. در بالای این تصویر نوشته شده که در برابر کسانی که شایسته هستند تعظیم کنید!

در همین حال تصویر دیگری نیز در اکانت بخش موبایل شرکت سامسونگ منتشر شده که با انتشار تصویری از گلکسی نوت Edge در بالای آن نوشته شده است که Curved. Not bent (خمیده و نه خم شده).

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت Edge‌ شرکت سامسونگ از یک صفحه نمایش 5.6 اینچی سوپر آمولد که در حاشیه کناری سمت راست صفحه نمایش به صورت خمیده تا کناره پائینی قاب آمده است. چیزی که مشخص است شرکت سامسونگ باید هزینه فراوانی را پرداخت می‌کرد تا چنین تاثیری را در وجهه محصولات جدید شرکت اپل وارد کند اگر چه بحران خمیده شدن تنها دامن‌گیر آیفون 6 پلاس شده و آیفون 6 با وجود ضخامت کمتر ظاهرا از آن سربلند بیرون آمده است.

منبع: فارنت

1784 نمایش

نظر دادن