تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 مهر 1393 ساعت 12:45

مردی زنش را به خاطر نبستن درب خودرو طلاق داد!

یک مرد عربستانی که از همسرش خواسته بود در خودرو را ببندد وقتی جواب همسرش را شنید که گفت: تو به در نزدیکتری، بلافاصله خطبه طلاق را بر زبان آورد و او را طلاق داد!

http://sara.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/06/31/635469927676112861.jpgاین زن و مرد عربستانی به همراه کودکشان در تفریح بودند و هنگام بازگشت به خانه، زن در خودرو را باز کرد و پیاده شد. او در تلاش برای کمک کردن به کودک خود برای ورود به خانه بود که شوهرش از او خواست در خودرو را ببندد. زن جواب داد: «تو به خودرو نزدیک‌تری»؛ و همین جمله باعث شد مرد عرب بلافاصله واکنش نشان دهد و بگوید: «اگر در را نبندی نامردم طلاقت ندهم» سپس لفظ طلاق را جاری کرد.

به گزارش العالم، این سخن باعث خشم زن شد و رفتار مرد را نوعی مبارزه طلبی و سوء استفاده از قدرت دید. او وارد خانه شد و لباس‌هایش را جمع کرد و با برادرش تماس گرفت تا بیاید و او را به خانه پدرش ببرد.

به نوشته سایت «عین الیوم»، بزرگان تلاش کردند این زن و مرد را آشتی دهند و به مرد گفتند این اتفاق در شرایط عصبانیت رخ داده و ممکن است راه حلی پیدا شود اما زن قاطعانه گفت این دلیل بیهوده‌ای است که همسرش به خاطر آن حرف طلاق را مطرح کرده است و چنین مردی که ارزش زندگی زناشویی را نمی‌داند و آن را به مساله ساده‌ای منوط می‌کند، شایسته زندگی مشترک نیست.

1057 نمایش

نظر دادن