تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 شهریور 1393 ساعت 11:49

بازی بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی در نمایش «آرامسایش»

نمایش «آرامسایش» نوشته و کارگردانی محمد حاتمی با بازی بازیگرانی چون بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی از نیمه دوم مهرماه اجرای خود را در تالار شمس آغاز خواهد کرد.

محمد حاتمی سرپرست گروه تئاتر «جم» قرار است از هفته دوم مهرماه نمایش «آرامسایش» را در تالار شمس (اکو) روی صحنه ببرد. بهنوش بختیاری و پژمان جمشیدی بازیگران این اثر نمایشی هستند.
همچنین محمد حاتمی علاوه بر نگارش و کارگردانی این نمایش در آن به ایفای نقش نیز می پردازد. دراماتورژی این اثر را آرش پارساخو انجام می دهد و قرار است یک گروه موسیقی راک نیز به طور زنده در اجرا، گروه را همراهی کنند. «آرامسایش» که فضایی کمیک و موزیکال دارد، مروری است بر احوال و حالات انسان. انسانی که در گذر زمان با خود روبرو می شود و سعی دارد در ازدحام و هجوم جامعه ماشین‌زده امروز و فردا خود را وارهاند و به حقیقت خود دست یابد. روح الله کمانی، علیرضا مهران، الهام دهقاتی و عماد سالکی دیگر بازیگران «آرامسایش» را تشکیل می دهند.
دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از فواد خراباتی دستیار کارگردان و برنامه ریز، سارا شاهرودیان منشی صحنه، آوا فیاض مدیر تبلیغات و روابط عمومی و بابک برزویه عکاس. حاتمی در بهار 92 و 93 نمایش «سه گانه اورنگ» را به ترتیب در تماشاخانه ایرانشهر و شهر رشت به صحنه برده بود که این اثر نمایشی در زمان اجرا با استقبال مخاطبان نیز روبرو شد. (خبرگزاری مهر)

 

1059 نمایش

نظر دادن