تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 ساعت 01:03

دایی: بزرگ‌ترین چالش، کم آبی است نه سطل آب یخ!

علی دایی روزهای خوبی را برای پرسپولیس پیش بینی می‌کند.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - صبای قم گفت: «امیدوارم كه از این مسابقه سه امتیاز بگیریم. صبا تیم خوبی است و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته. مرفاوی تیم خوبی درست كرده. من به این فكر می‌كنم كه پرسپولیس از این شرایط خارج شود و با دست پر به تهران برگردیم.»

دایی در مورد حضور محسن خلیلی در تمرین پرسپولیس گفت: «خلیلی از دوستان نزدیك من است و در سایپا با او كار كرده‌ام. او دو سال از میادین دور بوده و بازی نكرده. ولی از من خواست كه بیاید در تمرینات شركت كند و من هم قبول كردم. برای خلیلی، بازگشت به پرسپولیس سخت است ولی او می‌تواند الان هم در لیگ برتر بازی كند. ما چند بازیكن مصدوم و محروم داریم. نمی‌خواستم به این زودی از بازیكنان جوان استفاده كنم. مثل فصل قبل كه عباس‌زاده در بازی‌های آخر فصل گل‌های حساسی زد، می‌خواستم امسال هم در پایان فصل از بازیكنان جوان استفاده كنیم. ولی امسال از اول فصل به مشكل خوردیم.»

دایی در مورد شایعه جذب عمادرضا گفت: «ما هیچ اسمی از او در تمرین نیاورده‌ایم چه برسد به اینكه بخواهیم او را جذب كنیم. او بازیكن بزرگی است ولی ما نیازی به این بازیكن نداریم. ما تیم را بر اساس نیازهایمان بسته‌ایم. اگر بازیكنانی كه در لحظه آخر از تیم جدا شدند، نمی‌رفتند، الان این مشكلات را نداشتیم. پرسپولیس روزهای خوبی را در پیش دارد. ما دنبال جذب یكی دو بازیكن جدید هم هستیم. هواداران باید تا لحظه آخر تیم را تشویق كنند. جایی نمی‌بینید كه طرفداران از دقیقه 30 تا 40 تیم را تحت فشار قرار دهند. هواداران می‌توانند به تیم كمك كنند. ما بازیكنان جوانی داریم و اگر هواداران حمایتمان كنند می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد پولادی گفت: «من از او خبری ندارم. مهرداد با ما قرارداد دارد. ما خط دفاعی تیم را با سیدجلال و پولادی بستیم و حالا آن‌ها نیستند. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد. ما 5 بازیكن در خط هافبك و حمله نداریم.»

دایی در مورد چالش سطل آب یخ كه توسط علی كریمی به آن دعوت شده گفت: «بزرگ‌ترین چالش كم آبی است و همه باید به آن بپردازیم.»

1088 نمایش

نظر دادن