تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 شهریور 1393 ساعت 14:10

بازگشت دوباره «خاله شادونه» به تلویزیون

تهیه کننده «شادونه» اعلام کرد این مجموعه تلویزیونی از روز 6 شهریورماه ساعت 9:30 با دکور جدید و ساختاری متفاوت به آنتن شبکه 2 برمی‌گردد.

خبرگزاری مهر: تهیه کننده «شادونه» اعلام کرد این مجموعه تلویزیونی از روز 6 شهریورماه ساعت 9:30 با دکور جدید و ساختاری متفاوت به آنتن شبکه 2 برمی‌گردد.

علی اکبر ذاکری در این زمینه گفت: در سری جدید این برنامه که با نام «شادونه و دونه‌ها» روی آنتن می‌رود، خاله شادونه دوباره به سرزمین دونه‌ها برمی‌گردد و هر بار با ماجراهای تازه‌ای روبرو می‌شود.

وی با اعلام اینکه «شادونه و دونه‌ها» در 90 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می شود، افزود: در سری جدید این برنامه با تولید نماهنگ‌ها، کلیپ‌ها و آهنگ‌های جدید و شاد تلاش خواهیم کرد تا اوقات خوشی را برای بچه‌ها فراهم کنیم.

این تهیه کننده یادآور شد: «می‌دونه»، «نازدونه» و «یه دونه» در قسمت‌های نخستین این مجموعه کودکانه، خاله را همراهی می‌کنند. اما به مرور زمان شخصیت‌های عروسکی جدید مانند «مه دونه» و «گل دونه» به این برنامه اضافه می‌شوند.

ذاکری درباره تغییرات جدید این برنامه توضیح داد: در سری جدید بچه‌ها شاهد تحولات جدیدی هستند. دکور و فضا برنامه کاملا تغییر کرده و در طول برنامه از حضور بازیگران نیز استفاده خواهیم کرد.

وی درباره دلیل بازگشت دوباره دونه‌ها به آنتن شبکه 2 تأکید کرد: در تمام دنیا شخصیت‌هایی که موفق می‌شوند با بچه ها ارتباط برقرار کنند، احیا شده و با قصه‌های تازه‌تری به تلویزیون برمی‌گردند. ما هم با توجه به تجربه موفق حضور دونه‌ها به این نتیجه رسیدیم که لازم است از دوستان قدیمی خود استفاده مناسب‌تری داشته باشیم.

«شادونه» یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت 9:30 تا 11 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه 2 پیش از این در گفتگویی در سوم مرداد از بازگشت خاله شادونه و دونه‌ها و طراحی دکور جدید برای این برنامه خبر داده بود.

1248 نمایش

نظر دادن