تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 شهریور 1393 ساعت 13:40

شکایت خواننده مشهور از باشگاه استقلال +تصویر

پخش قطعه‌ای با نام ‌«استقلال» به عنوان سرود رسمی این باشگاه با هم‌صدایی خوانندگانی مثل «سعید عرب» و «بابک جهانبخش» سر و صدای زیادی به پا کرده و باعث جنجال زیادی در سایت‌ها به ویژه در صفحه شخصی «بابک جهانبخش» شده است.

به طوری که جهانبخش اعلام کرد این قطعه را به صورت تکی و بدون همکاری با خوانندگان دیگر اجرا کرده است و فعلا قرار بر پخش این قطعه نبوده است. او از حضور خواننده‌ای که تاکنون فعالیت هنری جدی نداشته است ابراز ناراحتی و اقدام به شکایت کرده بود. در این میان «سعید عرب» صحبتی در رسانه‌ها مطرح نکرد. با او که یکی از خوانندگان این قطعه و از نزدیکان به مسئوولان باشگاه استقلال است درباره این حواشی صحبت کردیم: «قطعه استقلال را حدود شش ماه پیش در دوره آقای «فتح‌الله‌زاده» اجرا کردم و این قطعه همان زمان با صدای بنده در تمام سایت‌ها و حتی در اولین بازی آسیایی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی پخش شد و من مستر شده این قطعه را فقط با صدای خودم دارم. من این کار را به دلیل ارادتی که به آقای علوی، معاونت فرهنگی استقلال داشتم، انجام دادم و حالا که ایشان سمت قبلی خودشان را ندارند هر چقدر با ایشان تماس برقرار می‌کنیم اظهار بی‌اطلاعی و بی‌ارتباطی نسبت به کار می‌کنند و می‌گویند که این کار به باشگاه استقلال مربوط است و ما نمی‌توانیم از خودمان شکایت کنیم. از اول کار می‌دانستم آهنگساز این قطعه آدم متعهدی نیست و فقط به دلیل همان ارادتی که به مدیریت گروه داشتم این کار را قبول کردم و خودم به تنهایی قطعه را اجرا کردم.»
او درباره پخش این قطعه از صدا و سیما گفت: «هنوز این قطعه را نشنیده‌ام و می‌دانم که آقای سیاوش‌خانی آهنگساز این پروژه، قطعه‌ای را که با صدای خودش، من و بابک جهانبخش میکس شده، به چند نفر فروخته است. من اصلا آقای احسان کارآموز را که در این کار اسم‌شان آمده نمی‌شناسم و همانطور که گفته‌ام این قطعه را به صورت تکی خوانده‌ام و حالا نمی‌دانم از چه کسی باید شکایت کنم!»
سعید عرب درباره مراحل قانونی شکایت گفت: «مشکل این است که باشگاه استقلال از سابق به ما نزدیکتر است و مدیریت مجموعه‌ها از بازرسی و تمام باشگاه‌های نونهالان، جوانان و... دست برادر من است و ایشان مشاور اول آقای «افشارزاده» هم هستند.» او همچنین در ارتباط با شکایت بابک جهانبخش گفت: «طی صحبتی که با بابک جهانبخش داشتم ایشان جریان کار را از من جویا شد و من شرایط را برایش توضیح دادم. آنها هم از آقای سیاوش خانی آهنگساز این کار شکایت خواهند کرد. ضمن اینکه پیش از این حاشیه‌ها من اصلا نمی‌دانستم آقای جهانبخش نیز این را خوانده است. تمام متن ترانه را هر کدام به صورت تکی خوانده‌ایم. بنده به شخصه از آقای سیاوش خانی آهنگساز این کار شکایت می‌کنم به دلیل اینکه صدای من نزد ایشان امانت بوده است.» (تماشاگران)

2860 نمایش

نظر دادن