تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 مرداد 1393 ساعت 14:24

رواج آگهی‌های دوست‌یابی و روابط نامشروع در فضای مجازی +عکس

به گزارش دانا چندی است برخی از سایت ها با در اختیار قرار دادن امکان ثبت آگهی برای کاربران اجازه می دهند تا کالاها و آگهی های خود را ثبت کنند.

این سایت ها این امکان را دارند که قبل از ثبت آگهی توسط مدیر سایت بررسی و ویرایش شوند.

ثبت کنندگان آگهی در این سایت‌ها با قرار دادن شماره های تماس خود این امکان را به سایر مخاطبان سایت می‌دهند که در صورتی که از آگهی ثبت شده خوش‌شان آمد با صاحب آگهی تماس بگیرند.

برخی از این سایت ها با در اختیار دادن قسمتی برای یافتن دوست و همسفر به مخاطبان اجازه می دهد تا برای سفر یا کلاس‌های آموزشی یک دوست و یا همراه برای خود پیدا کنند.

متاسفانه برخی از افراد درخواست دوستی با جنس مخالف را دارند که این سایت ها نیز این امکان را در اختیار این افراد می گذارد.

در حالی که در کشور ما بر اساس قوانین اسلامی اجازه داده نمی شود که افراد بدون چهارچوب شرعی با یکدیگر رابطه داشته باشند، برخی از این سایت ها با تبلیغات و فراهم کردن امکانات لازم برای دوست یابی دختران و پسران در افزایش فساد و بی بند و بارب در جامعه نقش موثری دارند.

این سایت ها که در سایه غفلت مسئولین فرهنگی کشور فعالیت می کنند، متأسفانه دارای رتبه بالایی از نظر جستجوی سایتی هستند و بازدید های گسترده ای در این سایت ها به وجود می آید.

متأسفانه بسیاری از مشکلات که امروزه برای جوانان به وجود می‌آید ناشی از ارتباطات ناصحیح و خارج از چهارچوب آنها در دوران مجردی است.

با گسترش این سایت ها قطعاً مشکلاتی از این دست افزایش می‌یابد که باید تنها امیدوار باشیم تا مسئولین فرهنگی به این موضوع رسیدگی کنند.

 

 

3119 نمایش

نظر دادن