تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 تیر 1393 ساعت 09:02

اشياء نورانی در آسمان تهران!

ابتکار: شهروندان تهران شب گذشته شاهد پديده عجيبي بودند؛ به گفته ي شاهدان عيني يک شي نوراني از سمت غرب وارد شهر شد؛ ساکنان برج هاي حوالي شمال غرب تهران مي گويند اين شي نوراني در فاصله کمي از زمين پرواز مي کرد وآنها خيال کردند هواپيماست اما به روايت برخي اين شي که به هيچ وجه شبيه هواپيما نبود، راهش را به سمت مرکز شهر ادامه داد.

نيروي انتظامي با شنيدن گزارش هاي مردمي به سرعت چند گروه را مامور کرد تا مسئله را پيگري کنند. گفته مي شود اين شي نوراني حوالي پونک ناپديد شد. شبکه هاي مجازي به سرعت شروع به حدس و گمان زني کرده و چند عکس ناواضح هم منتشر کردند که به ادعاي به اشتراک گذاران متعلق به شي نوراني بوده است، عجيب ترين گزارش مردمي را يکي از ساکنان محله کشتارگاه به پليس ارائه کرده است؛اين شهروند اصرار داشته که اين کار همسايه ماست، پسرش بشقاب پرنده دارد و شب ها پرواز مي کند.اين خنده دارترين گزارش مردمي نبود،به گزارش درنا چند نفر ديگر از شاهدان گفتند: اين بشقاب پرنده در حوالي ميدان ولي عصر به محض ديدن دختران ارتفاع خود را کم کرده و بوق مي زد.با گسترده شدن شايعه ورود آدم فضايي ها به تهران، وزير کشور سرهنگ کلاني را مامور اين پرونده کرد تا هر چه زودتر داستان اين شي پرنده مشخص گردد.اما سرهنگ کلاني چند ساعت قبل در کنفرانس خبري بشقاب پرنده بودن شي نوراني را تکذيب و اعلام کرد شي نوراني به احتمال زياد يک بالن هواشناسي بوده اما سرهنگ کلاني در حين کنفرانس با معذرت خواهي از خبرنگاران محل را ترک کرد، يکي از همکاران سرهنگ اعلام کرد خبر مهمي به دست سرهنگ رسيده وايشان بايد جايي حاضر مي شد. خيلي زود مشخص شد اين خبر فوري خبر به اشتراک گذاري يک عکس در اينستاگرام يکي از شهروندان به نام "نازيلا.ع" است.صاحب صفحه در پستي که گذاشته ادعا داشته نيمه شب گذشته عکس را از داخل بشقاب پرنده گرفته.عکس او را کنار پنجره بشقاب پرنده نشان مي دهد، آن بيرون برج ميلاد ديده مي شود و چند کارشناس ادعا کردند عکس به هيچ وجه دستکاري شده نيست.
نيروي انتظامي سريع تراز خبرنگاران توانست صاحب صفحه مورد نظر را پيدا کند. تنها چيزي که درباره اين فرد به رسانه ها درز کرده ساکن سعادت آباد بودن اين شهروند است، پليس مانع دسترسي خبرنگاران به او شد و تاکنون خبري در اين مورد در اختيار رسانه ها قرار نگرفته. طولي نکشيد که ادعاي ديگري در فيس بوک مطرح شد: "کاظم.د" شهروند ساکن کشتارگاه که همان ساعات اوليه با مراجعه به کلانتري ادعا کرد صاحب اين شي نوراني را مي شناسد، عکسي به اشتراک گذاشت و ادعا کرد اين فرد همان همسايه سابق آنها و صاحب شي نوراني ست.عکس دو پسر نوجوان را با لباس فوتبال کنار يک زمين خاکي نشان مي دهد. کاظم دور يکي از پسر ها را خط کشيده و مي گويد همان صاحب بشقاب پرنده است و نفر دوم پسر خودش. به گزارش درنا کاظم ادعا کرده اين پسر با نام "يعقوب.ت "فرزند همسايه سابق آنها "جمال. ت" است اين خانواده چند سالي ست که به محله ديگري نقل مکان کرده اند، کاظم زير عکس توضيح مي دهد:" جمال تا شش سال پيش دست فروش بود نان نداشت بخورد، از طريق من در سازمان ميراث فرهنگي به عنوان آبدارچي استخدام شد. پسرش يعقوب هم از همان زمان که موتورگازي داشت براي نواميس محل مزاحمت ايجاد مي کرد و من دوست نداشتم با پسرم بگردد. جمال در زمان رياست بقايي درسازمان وضع زندگي اش عوض شد و خيلي طول نکشيد که از محل ما اسباب کشي کرد و رفت. گناهش گردن آنهايي که مي گويند اما شنيده ام انبار موزه ايران باستان مدتي دست جمال بود و....

پسرش تا پارسال هم چند وقت يکبار با انواع و اقسام ماشين ها مي آمد محل و گشتي مي زد و دوستان سابق را سوار مي کرد،يک شب هم با بشقاب پرنده آمد،خودم ديدم.بشقاب پرنده را روي زمين خاکي نشانده بود:ديدم پسرم نيمه شب زد بيرون نگران شدم رفتم دنبالش،رفت سمت زمين خاکي ديدم چيز بزرگ گردي که پر از چراغ است روي زمين فوتبال است،ما که آن زمان نمي دانستيم بشقاب پرنده چيست. گفتم ماشين مدل جديدي ست که پدر يعقوب برايش خريده پسر خدا بيامرزم بسته اي ازاو گرفت و منتظر ماند تا يعقوب بشقاب پرنده را روشن کند... داشت دست تکان مي داد که آتش اگزوز خدانشناس جزغاله اش کرد و يعقوب هم گازش را گرفت رفت، نه پلاکي داشت نه مشخصاتي.. بعدها فهميدم به اينها بشقاب پرنده مي گويند.روزي مکافاتش را پس مي دهد.........
به جز ادعاي جمال ادعاهاي ديگري هم مطرح شده، بانوي خانه داري مي گويد: آن چيز آنقدر به پنجره ما نزديک شد که من صداي آهنگ " صبحت به خير عزيزم معين را به وضوح شنيدم ". بايد نشست و ديد سرهنگ کلاني در کنفرانس خبري بعد که تا ساعاتي ديگر تشکيل خواهد شد چه خواهد گفت.

 

3734 نمایش

نظر دادن