تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 بهمن 1391 ساعت 18:01

۱۶ ترفند آرایشی برای اینکه جوانتر به نظر برسید

حقه های آرایشگری، برگرداندن زمان به قبل می تواند براحتی باز کردن کیف آرایشتان باشد!

رطوبت:
رطوبت پوست در جوانی و شادابی پوست بسیار تاثیرگزار است و اگر این اصل رعایت نشود تمام مراحل بعدی بی فایده خواهد بود.پس قبل از آرایش کردن، پوست خود را به کمک مرطوب کننده ها،مرطوب کنید و سپس کیف لوازم آرایشتان را باز کنید.

استفاده از کانسیلر مایع:
وقتی پا به سن بگذارید بیشتر به کانسیلر نیاز پیدا می کنید.اما برخی کانسیلرها خطوط و نقش های صورت را بیشتر نمایش می دهند .برای جلوگیری از این امر،بهتر است از کانسیلر های مایع استفاده شود که خطوط و تیرگی پوست را پنهان می کند و به پوست جلا می دهد.

یک کرم پودر یا فاندیشن مایل به زرد داشته باشید
لازم است یک کرم پودر به رنگ زرد تهیه کنید البته نه خیلی زرد بلکه کمی مایل به زرد.رنگ زرد پوست را گرم می کند و پوست که گرم تر به نظر برسد،جوانتر به نظر خواهید رسید.این رنگ به پوست های تیره و آسیایی خیلی می آید.

از اسفنج استفاده کنید
شما ممکن است بتوانید نقص ها را با فاندیشن بپوشانید.اسفنج مرطوب بهترین دوست شماست.به سرعت اسفنج را زیر شیرآب مرطوب کنید و سپس آن را بیرون از آب بفشارید.سپس آن را بیرون از آب بفشارید و آن را داخل فاندیشن زده و به آرامی و با حرکاتی آهسته به روی پوست بزنید.ممکن است لازم شود از انگشتانتان هم استفاده کنید.اما باید دقت شود که رنگ فاندیشن مات و کدر نشود.

استفاده از پودر
اگر شما بدون پودر حس عریانی دارید.از پودر براق و درخشنده استفاده کنید نه از پودرهای رنگی.و اگر بتوانید این پودرها را در زیر نور آفتاب بزنید ،براحتی چیزی که بعد زدن پودر به نظر می رسید را خواهید دید.

رطوبت صورتتان را حفظ کنید
هیچ چیز،هیچ چیز،هیچ چیز شما را مسن تر از زمانی که از پودرهای سنگین برروی پوستتان استفاده می کنید مسن نشان نمی دهد.آرایشگری می گوید در کیف آرایشتان کرم ها،ژل ها،مایعات و محصولاتی را بگذارید که عموما نیاز به برس ندارند و بیشتر به پوست آبرسانی می کنند و به آن جلا می دهند،این باعث می شود شما جوانتر به نظر برسید.

ساختار استخوانی صورتتان را برجسته کنید
بعد از سال ها لبخند زدن روبروی آیینه برای برجسته کردن گونه هایتان،دیگر می دانید صورت های استخوانی جذاب تر و جوان تر به نظر می رسند در حالی که صورت های چاق سن را بالاتر نشان می دهد.بنابراین رژگونه ی خود را در بالاترین نقطه ی استخوان های گونه بزنید تا استخوان های صورت را برجسته تر نشان دهید.

برداشتن ابرو
با بالا رفتن سن صورت نامتقارن می شود،اما اشتباه بزرگی است که بخواهیم با تغییر شکل دادن ابروها،این عیب را تصحیح کنیم.برداشتن ابروها چیزی را تغییر نمی دهد و فقط باعث نازک شدن ابروهایتان می شود.اگر اصلا ابروهایتان را بر نمی دارید،پیشنهاد می شود حداقل موهای منحرف شده از خط ابرو را برداشته و اگر می خواهید به ابروهایتان فرم دهید حتما نزد متخصص ابرو بروید.
از مداد ابرویی به رنگ روشن استفاده کنید

وقتی دارید ابروهایتان را پر می کنید،از مدادی به رنگ روشن تر از رنگ ابروهایتان استفاده کنید و آن را با زاویه ۴۵ درجه در جهت محور عمود به پوست نگه دارید.با نرم تر کشیدن مداد ابروها طبیعی تر خواهند بود.این کار خوبی است برای این که ابروهای پرتر،ضخیم تر،پرپشت تر داشته باشید و همین طور طبیعی به نظر برسد

مژه هایتان را فر کنید
فرمژه ی خود را بیرون آورید!!شما باید فرمژه داشته باشید و بدانید که چطور از آن استفاده کنید.
فرمژه معمولا چیزی است که در کیف لوازم آرایش هست اما استفاده نمی شود.اگرشما بالاتر از ۳۵ سال سن دارید ضروری است که مژه هایتان را فر کنید.بعد از ریمل زدن،مژه هایتان را فر کنید تا چشم های شما بزرگتر و براق تر به نظر برسند.

از سایه ی چشم به رنگ پوست استفاده کنید
مقداری سایه به رنگ پوست بر روی پلک قرار دهید و به آرامی پشت پلک را بپوشانید یا قبل از استفاده از سایه از پرایمر استفاده کنید این کار کمک می کند که سایه به خوبی پلک را پوشش دهد و حتی باریکترین خطوط نیز مشخص نشود.زیرا این خطوط مسن بودن و خطوط صورت را تشدید می کند.

خط چشم قهوه ای بزنید
شما بارها از خط چشم تیره استفاده کرده اید،چشم های خود را بسته اید و آن را بالای چشم خود کشیده اید.حال پیشنهاد می شود از رنگ قهوه ای تیره برای خط چشم خود استفاده کنید.چرا که این یک راه زیرکانه برای فریبنده شدن شماست.مداد قهوه ای را بالای مژه های خود بکشید و سپس با قلم مو یا اسفنج سایه آن را محو کنید.

از براق کننده های صورت استفاده کنید
وقتی صورت براق و شفافی داشته باشید این قطعا باعث جلای صورت شما و شادابی بخشیدن به شما می باشد و این کمک می کند تا جوانتر به نظر برسید.

از ریمل های بلند کننده ی مژه استفاده کنید
مژه های نازک شما را مسن نشان می دهد.برای این که جوانتر به نظر برسید لازم است با ریمل مژه های خود را ضخیم تر نشان دهید.سعی کنید از ریمل های بلندکننده ی مژه استفاده کنید که هر دانه ی مژه را براحتی پوشش دهد و علاوه بر آن به بلندی آن بیافزاید.

آرایش لب
این یک حقیقت تلخ است که با افزایش سن،لب هایمان کوچکتر شده مخصوصا لب بالا.یک راه این است که با جلب نظر کردن با رنگ و سایه روشن عیب کوچکی سطح لب را بپوشانیم.
استفاده از هایلایت کننده های صورت

بر روی استخوان گونه ها بزنید و بر روی استخوان ابرو بهتر است استفاده نشود تا از بدون برجستگی بودن سطح صورت جلوگیری شود با افزایش برجستگی صورت شما جوان تر زیبا تر و فریبنده تر نشان می دهد.

 

به نقل از فان ترین

2260 نمایش

نظر دادن