تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 ارديبهشت 1393 ساعت 09:19

سلحشور: در جشنواره فيلم فجر از مبتذل ترين بازيگران سينما تقدير شد!

فرج الله سلحشور با ابراز نارضايتي از وضعيت سينماي کشور گفت: با اين سينمايي که داريم فعلا قصد انجام هيچ کاري را ندارم.

سوره سينما: اين کارگردان گفت: دو سال پيش تحقيقات وسيعي درباره زندگي حضرت فاطمه (ص) انجام دادم ، طرحش را هم نوشتم و به همراه متن اصلي داستان آن را به محمد خراعي که دبيري چند جشنواره را تاکنون به عهده گرفته است ارائه دادم تا براي تکميل سناريو و آغاز کار اقدام کند اما متاسفانه هيچ خبري تا به امروز نشد.

سلحشور دليل ادامه ندادن فعاليت هاي هنري اش را اوضاع نا بسامان سينما دانست و افزود: تنها کاري که اين روزها انجام مي‌دهم نوشتن قصه هاي کوتاه و مستند است که قصد تصويري کردن هيچ کدام شان را هم ندارم . شايد روز مبادا ورق برگردد و بتوانم از آنها استفاده کنم. متاسفانه هنرمندان مذهبي و انقلابي که به فکر انقلاب و اسلام هستند کم کم از صحنه هنر کنار گذاشته مي‌شوند. در حال حاضر ميدان دست کساني است که با سياهنمايي و فريب به ترويج فساد و ارائه ابتذال مي‌پردازند.

وي افزود: به عنوان نمونه در سي و دومين جشنواره فيلم فجر از کساني تقدير شد که به نظر من از مبتذل ترين بازيگران سينما هستند، اگرچه فيلم هاي مذهبي هم در جشنواره بود اما همان فيلم‌ها هم مساله داشت. در حال حاضر بنا را گذاشتند بر ميدان دادن به کساني که هيچ از اسلام و انقلاب نمي‌دانند. در اين سينما هيچوقت کار نخواهم کرد.

فرج الله سلحشور مجموعه‌هاي تلويزيوني «يوسف پيامبر»، «مردان آنجلس» و«ايوب پيامبر» را کارگرداني کرده است.

1275 نمایش

نظر دادن