تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 ارديبهشت 1393 ساعت 13:15

رابطه پنهانی سرمربی جدید منچستر با زن برادرش جنجال به پا کرد! +عکس

هفته ای که سپری شد برای رایان گیگز تقریبا هفته ای عالی بود؛ او نه تنها به عنوان جانشین دیوید مویس انتخاب شد بلکه در اولین گام به عنوان مربی توانست با یونایتد بحران زده نتیجه خوبی هم بگیرد و تیم نوریچ را با نتیجه ۴ بر صفر در هم بکوبد. با این حال با صحبت های تازه ای که پدر رایان گیگز مطرح کرده دوباره چهره اسطوره یونایتد در اذهان عمومی خدشه دار شده است.

 به گزارش فرارو و به نقل از روزنامه «سان»، رایان گیگز سه سال پیش با برملا شدن رابطه پنهانی با زن برادرش رسوایی بی شرمانه ای را رقم زد و تا مدت ها سوژه رسانه ها شد. حالا دنی ویلسون پدر رایان گیگز با اشاره به همان موضوع گفته نمی فهمد چرا «متقلبی» مثل رایان گیگز باید مربی تیم بزرگی مثل یونایتد شود:« برای اینکه مربی باشید باید شخصیت شما به گونه ای باشد که دیگران بتوانند به شما اعتماد کنند. نمی دانم بازیکنان یونایتد بعد از کاری که رایان با برادرش کرده چطور می توانند او را باور کنند. وقتی شما می دانید یک مرد متقلب، خیانتکار و دروغگو است چطور می توانید او را باور کنید؟»

 

ی

برادر گیگز در کنار همسرش
دنی ویلسون در گفت و گو با روزنامه «سان» خشم خود از اینکه رایان فامیل مادری اش را بعد از جدایی آنها برگزید کتمان نمی کند:« رایان به چشم من آدمی به درد نخور و یک بچه ننه است». البته صحبت های پدر رایان گیگز به همین جا ختم نمی شود:« رایان اصلا شخصیت ندارد و وقتی حرف می زند دلم می خواهد سرم را به گوشه ای بگذارم و بمیرم. به نظرم او برای مربیگری ساخته نشده و به درد این کار نمی خورد ».
دنی با اشاره به اینکه بعد از جدایی از همسرش دیگر با رایان گیگز صحبتی نداشته به حضورش در دیدار تیم های یونایتد و کاردیف اشاره می کند که همزمان با وارد شدن گیگز به زمین مسابقه ورزشگاه را ترک کرد:« من به دیدن بازی رفتم چون می دانستم او روی نیمکت می نشیند و وقتی خواست وارد زمین شود ورزشگاه را ترک کردم».
دنی ویلسون کاری که گیگز با برادرش رودری انجام داده را از یاد نمی برد و می گوید که این موضوع چقدر زندگی رودری را به هم ریخته است. گیگز و زن برادرش ناتاشا، نزدیک به ۸ سال با یکدیگر رابطه پنهانی داشتند که با برملا شدن این موضوع رسوایی فاجعه باری در رسانه ها مطرح شد. اگرچه رودری برادر گیگز هنوز درباره آن اتفاق صحبتی نکرده ولی فاش شدن این موضوع باعث شد تا از همسرش ناتاشا طلاق بگیرد و زندگی اش به هم بریزد.

3096 نمایش

نظر دادن