تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 ساعت 08:35

واقعی یا خیالی؛ عکس هیولا از فضا رسید! + تصاویر

روزنامه انگلیسی، در گزارشی از مشاهده شدن هیولای دریایی انگلیسی ها در یکی از تصویرهای ماهواره ای خبر داد. انگلیسی ها به وجود این هیولای دریا، اعتقاد دارند و فیلم و انیمیشن درباره اش ساخته اند و بارها افرادی، عکس هایی از وجود آن منتشر کرده اند.

به گزارش آخرین نیوز، پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت:

انگلستانی ها که به این هیولای دریایی «Loch Ness» می گویند، چنان اعتقاد دارند که تا کنون در فیلم ها و عکس ها و کتاب هایشان به آن مستقیم یا غیر مستقیم اشاره کرده اند. بارها افرادی نیز پیدا شده اند که عکس یا فیلم از آن منتشر کرده اند که بسیاری از آنها، ساختگی بوده؛ هر چند درباقی موارد نیز علتی برای رد و غیر واقعی بودن آنها، پیدا نشده است و نمی توان آنها را رد کرد.

هیولای دریایی که انگلیسی ها به آن اعتقاد دارند و می گویند عکس تازه ای از آن در تصاویر ماهواره ای ثبت شده است

این بار در عکس هایی که از تصاویر ماهواره ای «اپل مپ» (Apple Map) منتشر شده که موجودی در آب دیده می شود که می گویند به موجودی که انگلستانی ها به آن معتقدند، شباهت دارد.

برابر گزارش دیلی میل، این موجود، چنان اندازه بزرگی دارد که از فضا دیده می شود.

این گزارش می افزاید، طول این موجود که در عکس دیده می شود به حدود 100 پا می رسد.

محل پیدا شدن تصویر لاک نس

کارشناسان در «مرکز تخصصی لاکنس»، شش ماه این عکس را بررسی کرده اند و همگی به این نتیجه رسیده اند که این همان موجودی است که دنبالش بوده اند.

 برخی کارشناسان، شی ء دیده شده در عکس را الوار شناور قایق یا شناور و شیئی شبیه به آن فرض کردند، اما در نهایت همگی به این نتیجه رسیده اند که این همان موجودی است که اسکاتلندی ها و انگلیسی ها دنبال آن هستند.

تصویر قدیمی از هیولای لاک نس

حال بگذارید بگویند شرقی ها خرافاتی اند... این هم نمونه ای برای اینکه معلوم شود خود اروپایی ها خرافاتی هستند یا نه!

3844 نمایش

نظر دادن