تاریخ انتشار: شنبه, 30 فروردين 1393 ساعت 09:20

حضور رقاص مصری در نمایندگی ایران در مصر!

 روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

خبرگزاري‌هاي خارجي با انتشار گزارشي همراه با عكس، از حضور يك خواننده و رقصنده مصري در دفتر حفاظت از منافع ايران در مصر خبر دادند. به گزارش "انتخاب" آلبا كلرد خواننده و رقصنده مصري به تازگي تصاويري از خود با مجتبي اماني مسؤل دفتر حفاظت از منافع ايران در مصر منتشر كرده و گفته است: سفارت ايران در مصر، من را به مهماني‌اي كه به مناسبت عيد نوروز در محل اسكان او برگزار شده بود دعوت كرده و استقبال گرمي از سوي حاضرين از من به عمل آمد.

مقامات مسئول در اين دفتر گفته‌اند خانمي به نام كلرد را نمي‌شناسند اما حضور وي در جشن را نيز تكذيب نكردند. آنها گفتند: "ما از تمامي ايرانيان و يا كساني كه پدر و مادر ايراني داشته‌اند و اطلاعات آنها در دفتر موجود بوده است براي جشن نوروز دعوت به عمل آورده‌ايم". آلبا كلرد، اصالتاً از خانواده‌اي ايراني - ترك است. مسئول دفتر حفاظت منافع ايران در مصر همان كسي است كه در ماه‌ها و هفته‌هاي آخر حكومت حسني مبارك معزول، براي برقراري روابط گرم گردشگري و تجاري ميان ايران با رژيم وي تلاش كرد و قراردادهائي را به امضاء رساند.

 معلوم نيست فردي كه از روشن‌ترين حوادث محل مأموريت خود تحليل درستي ندارد، چرا همچنان مسئول دفتر حفاظت منافع كشورمان در كشور مهمي چون مصر در شرايط حساس كنوني است! ضمناً‌ عكس‌هاي اين خبر در سايت انتخاب موجود است.

1402 نمایش

نظر دادن