تاریخ انتشار: جمعه, 29 فروردين 1393 ساعت 12:16

آغاز اکران یک فیلم با بازی حامد بهداد، پارسا پیروزفر و نیکی کریمی +تصویر پوستر

اکران «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی اکران خود را در سینمای سرگروه آغاز کرد.

5-1637.jpgحبیب اسماعیلی (مدیر پخش فیلمسازان مولود رسانه) در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اکران «زندگی جای دیگری است» بیان کرد: این فیلم از روز چهارشنبه (27 فروردین‌ماه) در سینما «فرهنگ» به عنوان سرگروه این فیلم آغاز شده است..

وی ادامه داد: آغاز اکران ما تنها با سینما «فرهنگ» بود که باید به دلیل رعایت قانون، فیلمش را عوض می‌کرد اما اکران اصلی «زندگی جای دیگری است» در طول هفته آینده آغاز می‌شود و 20 سینما در هفته اول آن را روی پرده می‌برند.

پخش‌کننده «زندگی جای دیگری‌ است» درباره دلیل شروع اکران این فیلم تنها در سینما «فرهنگ» توضیح داد: چون کف فروش «با دیگران» افتاده بود، شورای صنفی نمایش اواسط هفته گذشته به ما اعلام کرد که باید فیلم را از چهارشنبه اکران کنیم که طبق قانون این‌کار انجام شد. به دلیل زمان کمی که در اختیار داشتیم، نتوانستیم کپی‌ها را به طور کامل آماده کنیم اما به سرعت در حال کار هستیم و از ابتدای این هفته، به تدریج تعداد سینماها افزایش پیدا می‌کند و تا پایان هفته به 20 سینما می‌رسیم.

وی با ابراز خرسندی از آنچه فروش بسیار خوب این فیلم در سینما «فرهنگ» می‌داند، گفت: استقبال از «زندگی جای دیگری است» در روز نخست اکران و تنها در سینما «فرهنگ» خیلی خوب بود. این در حالی است که هنوز هیچ تبلیغی برای این فیلم انجام نشده است.

حبیب اسماعیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که «زندگی جای دیگری است» که در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته و فیلمی پر بازیگر است، بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

در «زندگی جای دیگری است» که منوچهر هادی آن را کارگردانی کرده است، حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ناصر و پارسا پیروزفر بازی می‌کنند.

این فیلم به نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده ساخته شده و داستان مردی (حامد بهداد) را روایت می‌کند که از همسرش جدا شده و بیماری لاعلاجی دارد. همسر سابق مرد (نیکی کریمی) به سراغ او می‌رود تا ماجرایی را برای او فاش کند... .

http://media.isna.ir/content/6-1490.jpg/4

12754 نمایش

نظر دادن