تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 فروردين 1393 ساعت 16:25

انعکاس حرکت عجیب بازیکن شهرداری یاسوج در رسانه های جهان/ فقط او می تواند مسی را بگیرد! +عکس

حرکت مجید نجاتی بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج که ناگهان وارد زمین بازی شد و فرصت مسلم گل را از تیم حریف گرفت در رسانه‌های مختلف دنیا انعکاس وسیعی داشته و حتی در فیس‌بوک صفحه‌ای برای دعوت او به تیم ملی ایران برای جام جهانی راه‌اندازی شده "چون چنین ذخیره‌ای می‌تواند مانع از گلزنی لیونل مسی به ایران شود."

به گزارش آخرین نیوز به نقل از بی بی سی در انگلستان دو روزنامه معروف و پرتیراژ کلیک گاردین و کلیک دیلی میل هم نتوانسته‌اند این سوژه جالب را از دست بدهند و خبر را به همراه ویدئوی آن منتشر کرده‌اند.

این خبر در بسیاری از رسانه‌های دیگر از جمله روزنامه کلیک گازتا دلا اسپورت ایتالیا هم انعکاس داشته است.

صحبت‌های مجید نجاتی بعد از بازی که "این تنها کاری بود که می‌توانستم برای تیمم انجام دهم" انعکاس گسترده‌ای داشته و در حالیکه لیگ آزادگان ، رده دوم فوتبال ایران، حتی در ایران هم پوشش خبری وسیعی ندارد سقوط شهرداری یاسوج به دسته پایین‌تر پوشش جهانی پیدا کرد.

مجید نجاتی گفت این حرکت را "غیر ارادی" انجام داده و در آن لحظه "خود را در زمین تصور کرده چون موضوع مرگ و زندگی در میان بوده است."

او ابراز تاسف کرد که این حرکت او نتوانست مانع از شکست دو بر صفر شهرداری یاسوج و سقوط به دسته پایین‌تر شود از این رو گفت هر گونه و جریمه یا محرومیتی که در نظر گرفته شود "برایش مهم نیست."

این کلیک اتفاق جمعه گذشته در بازی شهرداری یاسوج و نساجی مازندران در لیگ آزادگان اتفاق افتاد و زمانی که بازیکن نساجی فقط دروازه خالی را پیش رو داشت مجید نجاتی که بیرون زمین مشغول گرم کردن بود ناگهان وارد زمین شد و با سر مانع از گل نساجی شد.

داور نجاتی را از بازی اخراج کرد و ضربه کاشته خطا از داخل محوطه جریمه به جایی نرسید اما در نهایت نساجی بازی را دو بر صفر برد.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی افتاده، در یوتیوب کلیک ویدئویی از اتفاق مشابه در آرژانتین وجود دارد، البته بازیکنی که دروازه تیمش را نجات داد دروازه‌بان ذخیره بود

 

پیشنهاد فیس‌بوکی به کی‌روش برای مهار مسی در جام جهانی
کارزاری فیس‌بوکی خواستار دعوت از مدافع تیم شهرداری یاسوج به تیم ملی فوتبال ایران شده است. مبتکران این کارزار حرکت خبرساز مجید نجاتی در دیدار با نساجی مازندران را برای مهار لیونل مسی در جام جهانی کارساز می‌دانند.

 مجید نجاتی


 مجید نجاتی پس از دفع توپ حریف در میانه دروازه خودی (لباس زردرنگ) دیده می‌شود
 
گروهی از کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی صفحه‌ای فیس‌بوکی به نام "کمپین دعوت از مجید نجاتی به تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۴" پیشنهاد حضور این مدافع در ترکیب تیم ایران در مسابقات ۲۰۱۴ برزیل را مطرح کرده‌اند. از نظر این کاربران، نجاتی می‌تواند از فروریختن دروازه ایران در برابر حملات لیونل مسی آرژانتینی جلوگیری کند.

مجید نجاتی در پاسخ به خبرنگار پایگاه اینترنتی "پیام نو" در مورد اقدام خود در مقابل نساجی نوشهر گفته است: «چیزی خاطرم نیست. فقط می‌دانم که یکهویی تصمیم گرفتم این کار را بکنم و کردم. مطمئنم شما هم جای من بودی این کار را می‌کردی».

این مدافع ۳۰ ساله شهرداری یاسوج تصریح می‌کند که "در آن لحظه فکر" نکرده و با تمرکز بر این نکته که نباید دروازه تیمش فرو بریزد، به خود گفته است: «مجید اجازه نده دروازه باز شود».

3670 نمایش

نظر دادن