تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 فروردين 1393 ساعت 09:23

خاطره گلاب آدینه از شاگردی به نام سیما تیرانداز

پس از کلاس مهدی هاشمی از چگونگی کلاس و دانش‌آموزان پرسید و در جواب به او گفتم از این میان مطمئن هستم یک یا دو نفر به جایگاه خوبی خواهند رسید؛ این افراد سیما تیرانداز و پانته آ بهرام بودند

با به صدا درآمدن زنگ افتتاح نمایش «سه روایت از زندگی» به کارگردانی سیما تیرانداز، اولین اثر نمایشی تماشاخانه ایرانشهر در سال 93 روی صحنه رفت.

به نوشته آرمان به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، سیما تیرانداز در مراسم افتتاح نمایش «سه روایت از زندگی» ضمن اظهار امیدواری از اینکه سال جدید سالی پربرکت برای اهالی تئاتر باشد و تئاتر ایران در سال جاری رونق بیشتری پیدا کند، گفت: امیدوارم تمامی دوستانم تجربه بسیار خوب اجرا در تماشاخانه ایرانشهر را کسب کنند چراکه برای اولین بار نمایشم را بی دغدغه در مجموعه‌ای اجرا می‌کنم که پر انرژی است.

وی در ادامه با یادآوری آغاز فعالیتش در حوزه تئاتر اذعان کرد: من تئاتر را با گلاب آدینه شروع کردم و باعث افتخار است که وی زنگ آئین افتتاح نمایشم را به صدا در می‌آورد.

گلاب آدینه نیز در بازگویی خاطراتش با سیما تیرانداز گفت: سال 1367 وارد کلاس تئاتر مدرسه هنر و ادبیات شدم. در این کلاس حدود 30 دانش‌آموز 16 تا 17 ساله دختر بودند که پس از نگاه به هر یک از آنها خواستم با این هنرجویان آشنا شوم، در این میان دختری با کمی فاصله از دیگر دانش‌آموزان نشسته بود که پس از معرفی خود در دل گفتم این دانش‌آموز سوداهایی در سر دارد. این دختر سیما تیرانداز بود.

وی ادامه داد: پس از کلاس مهدی هاشمی از چگونگی کلاس و دانش‌آموزان پرسید و در جواب به او گفتم از این میان مطمئن هستم یک یا دو نفر به جایگاه خوبی خواهند رسید؛ این افراد سیما تیرانداز و پانته آ بهرام بودند که به موفقیت‌های خوبی نیز رسیدند. تیرانداز همچنان با تمام مخالفت‌های اطرافیان، با تلاش به کارش ادامه داده است.

860 نمایش

نظر دادن