تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 دی 1392 ساعت 10:09

اولین پیام بنیامین بهادری بعد از فوت همسرش/ عکس

بنیامین بهادری خواننده مطرح موسیقی پاپ در اولین واکنش به سانحه تصادف و فوت همسرش در حالی که به شدت گریه می کرد گفت: فعلا در شرایطی نیستم که بتوانم در این مورد صحبت کنم .

مرگ همسرم من را شوکه کرد و فکر نمی‌کنم بتوانم به این زودی ها این ماجرای تلخ را از یاد ببرم.  

روز جمعه نسیم حشمتی همسر بنیامین در اثر سانحه تصادفی که در یکی از خروجی های اتوبان همت رخ داد دار فانی را وداع گفت. در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری وارد نشد.

 

 

اتفاقات روز حادثه:

گفتنی است همسر بهادری پس از انتقال به بیمارستان «پیامبران» و در حین تلاش های تیم پزشکی مربوطه، چشم از جهان فرو بست.

گفتنی است پس از انتشار خبر درگذشت همسر بنیامین بهادری در اثر سانحه تصادف، موج وسیعی از همدلی اهالی موسیقی با این هنرمند پدیدار گشت و بسیاری از چهره های سرشناس در صفحات شخصی خود با انتشار پیام تسلیت، به ابراز همدردی با او پرداخته اند.

فرید احمدی، بهروز صفاریان، نیما وارسته، محسن رجب پور، احسان حق شناس و چند تن از هنرمندان دیگر کشورمان از جمله چهره هایی بودند که به محض اطلاع از این خبر با حضور در بیمارستان در جهت تسریع در امور درمانی و پزشکی تلاش‌هایی را کردند که متاسفانه بی نتیجه ماند تا خواننده سرشناس موسیقی پاپ داغدار شود

از صبح روز شنبه نیز چهره های زیادی از قبیل «محمد علیزاده»، «فرزاد فرزین»، «رضا صادقی»، «محسن چاوشی»، «حمید عسکری» و .... در پیام هایی جداگانه درگذشت همسر این خواننده پاپ کشور را تسلیت گفته اند.

بنابراین گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پیكر این مرحوم تشییع و دوشنبه دوم دی ماه از ساعت 14 تا 15:30 در مسجد حضرت رسول (ص) واقع در میدان کاج سعادت آباد مراسم بزرگداشت سومین روز درگذشت و جمعه ششم دی از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد جامع شهرک غرب مراسم هفتمین روز درگذشت همسر فقید بنیامین بهادری برگزار می‌شود.

محسن رجب‌پور تهیه‌کننده تعدادی از آلبوم‌های بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان، ضمن تقدیر از هنرمندان و طرفداران این خواننده موسیقی پاپ برای ابراز همدری گفته است: تمامی خبرهای مربوط به این واقعه ناگوار از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم می رسد.

سیروان خسروی نیز قطعه «بازم بتاب» را که به تازگی منتشر کرده را به هنرمند تازه داغ دیده، «بنیامین بهادری» تقدیم کرد. سیروان در این خصوص گفته است: «از شنیدن خبر فوت همسر بنیامین عزیز واقعاً ناراحت شدم. می دانم که بنیامین شرایط بسیار سختی را تجربه می کند. از این رو آهنگ جدیدم را که به شکل عجیبی برای این زمان مناسب است را به او تقدیم می کنم».

این ضایعه دردناک و تلخ را به بنیامین بهادری تسلیت می‌گوید و برای این خواننده خوب و جوان کشورمان آرزوی صبر دارد.

55765 نمایش

نظر دادن