تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 آذر 1392 ساعت 08:32

خطرناک ترین شیوه برای لاغر کردن /عکس

باشگاه خبرنگاران: آب درمانی، آجیل درمانی و ... بسیاری از این رژیم های عجیب در دنیا هستند که سالانه افراد بسیاری را روانه بیمارستان می کنند. این رژیم ها تنها در سایت های نامعتبر پیشنهاد می شوند و منابع علمی برای آن ها ارائه نشده است.

رژیم "پنبه ای" جدیدترین متد عجیبی است که این روزها در فضای اینترنت بسیار زیاد به آن پرداخته می شود. این روش در چند ماه اخیر افراد زیادی را راهی بیمارستان کرده است و تا به حال هیچ دکتر یا متخخصی آن را مفید یا کاربردی اعلام نکرده است.



طبق این رژیم افراد باید یک گلوله پنبه را در آبلیمو یا سرکه غوطه ور کنند و سپس آن را با یک حرکت ببلعند. این رژیم که هیچ منبع علمی ندارد تنها از سوی چند مدل لباس پیشنهاد شده است. آن ها می گویند با این رژیم وزن بسیاری را بدون بازگشت کم کرده اند.

بر اساس آنچه در مورد این رژیم گفته می شود افراد باید بدون مکس گلوله پنبه را ببلعند و هر گونه صبر یا جویدن پنبه باعث کم شدن خاصیت این کار می شود! به نظر می رسد این پنبه ها به مرور معده را پرکرده و از گشنه شدن جلوگیری می کنند ولی پس از مدتی دلدردهای شدید را ایجاد کرده و فرد را راهی بیمارستان می کند.

معده درد، ترش کردن، بهم ریختن سیستم گوارشی و حتی خفگی از جمله مواردی بوده است که بر اثر این رژیم تا به حال برای افراد رخ داده است. این حرکت برای افراد سودجو راهی برای کسب درآمد شده است.

2422 نمایش

نظر دادن