تاریخ انتشار: شنبه, 25 خرداد 1392 ساعت 11:04

ساز و آواز پورناظری و شجریان در کنسرت "آیینه‌ها"

تازه‌ترین کنسرت همایون شجریان و سهراب پورناظری در قالب گروه موسیقی "سیاوش" اواسط تیر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

علیرضا توتونچیان مدیر برگزاری این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تمامی برنامه‌ها و قطعات اجرا شده در این کنسرت ادامه کنسرت‌های سال گذشته گروه خواهد بود که مهر و آبان ماه سال گذشته توسط همایون شجریان و سهراب پورناظری در تهران و شهرستان‌ها اجرا شد بنابراین این کنسرت به نوعی تمدید و اجرای همان قطعات کنسرت سال گذشته گروه است.

وی با اشاره به تورهای خارجی گروه سیاوش و اجرای کنسرت "آیینه‌ها" نیز گفت: تنها تغییری که در گروه اجرایی برنامه نسبت به تورهای اروپایی اعمال شده است، هنرمندان نوازنده هستند که در این کنسرت تغییراتی در ترکیب آنها پدید آمده است.

توتونچیان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این کنسرت روزهای 20، 21 و 22 تیر ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت با اهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

پیش‌تر کنسرت مشترک همایون شجریان و برادران پورناظری در شهرهای پاریس (13 آوریل) برابر با 24 فروردین، گوتنبرگ (19 و 20 آوریل) برابر با 30 و 31 فروردین و استکهلم (21 آوریل) 1 اردیبهشت سال جاری برگزار شده بود.

همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری خود را از سال 91 با برگزاری کنسرت آیینه‌ها آغاز کردند و در این مدت ضمن اجرای برنامه در تهران و شهرستان‌ها، کنسرت‌هایی را در پاریس، گوتنبرگ و استهکلم برگزار کردند که با استقبال قابل توجه مخاطبان نیز همراه بود. این گروه امروز و فردا نیز در کوالالامپور کشور مالزی کنسرتی را برگزار خواهند کرد.

1176 نمایش

نظر دادن