تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 خرداد 1392 ساعت 03:35

حضور گسترده زنان و دختران در تبلیغات انتخاباتی +تصاویر

در حالی که یک روز بیشتر تا انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و کاندیداها و هوادارانشان تمام تلاش خود را برای جلب آراء انجام می دهند حضور فعال زنان در ستادهای انتخاباتی، بیش از پیش به چشم می خورد.

 
از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، زنان در کنار مردان حضور فعالی در عرصه تبلیغات انتخاباتی داشته اند و آنطور که عکس های خبرگزاری ها نشان می دهد با توزیع تراکت و نمایش بنر و پوستر، سعی در جذب آراء برای نامزد مطبوعشان دارند.
 
به روایت عکس ها حضور زنان در ستاد چند کاندیدا بیش از بقیه به چشم می آید؛ در ستاد محسن رضایی زنان و دخترانی که با شال یا روسری یا دست بند آبی رنگ برای این نامزد تبلیغ می کنند از بقیه متمایز هستند.
 
همچنین در ستاد محمدباقر قالیباف در کنار زنان و دخترانی که با نمادهای سپید به تبلیغ می پردازند دخترانی دیده می شوند که با روبند سیا و پلاکاردهایی در حمایت از قالیباف، "روز راستگویی" را نوید می دهند.
 
در این میان زنان و دختران حامی حسن روحانی نیز با نمادهای بنفش در مکانهای پرتردد در کنار دیگر اعضا ستاد این نامزد در حال تبلیغات و گفتگو با رای دهندگان هستند.
 
در عین حال زنان ستاد جلیلی با نوشتن پلاکارد، تهیه بنر و ایستادن در مکانهای پرتردد برای گفتگو با رای دهندگان از دیگر نامزدها عقب نمانده اند. با این وجود زنان عضو ستاد غرضی و ولایتی کمتر در عکس های منتشر شده دیده می شوند. عکس ها از خبرگزاری های مهر، ایسنا، فارس، تسنیم و ایسنا انتخاب شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فرارو
2825 نمایش

نظر دادن