تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 خرداد 1392 ساعت 12:42

همه جنایت های وحشتناک در سوریه + تصاویر (18+)

خشونت های اعضای گروه موسوم به جبهه النصره در سوریه هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد. در ادامه تصاویری را خواهید دید که تماشای آن شاید برای بسیاری قابل تحمل نباشد.
 از آغاز بحران در سوریه برای اینکه رنگ طایفه‌ای به نبردها بدهند، تندرو‌های وهابی و مسلح جنایات وحشتناکی مرتکب می‌شوند و اعدام کودکان، قتل خانواده‌های شیعه، سربریدن آنها را در دستور قرار داده‌اند.
 
به گزارش ابنا، خشونت های اعضای گروه موسوم به جبهه النصره در سوریه هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد. در ادامه تصاویری را خواهید دید که تماشای آن شاید برای بسیاری قابل تحمل نباشد.
ترویستهای سوری به دنبال شکست‌های پیاپی و ناکامی در عملیات‌های طراحی شده در اکثر مناطق و استان‌های سوریه، برای بالا بردن روحیه افراد خود دست به هر جنایتی می زنند.
این گروه با تحریف هنجارها و ارزش ها، دست به ددمنشانه ترین جنایات علیه غیرنظامیان زده اند و نکته قابل تامل، انتشار این تصاویر توسط اعضای این گروه است.
-
-
-
-
-
-
-
توصیه مي شود افراد زير 16 سال و بيماران قلبي از مشاهده اين تصاویر اجتناب ورزند.
 
 
تصویر فوق، یکی از رهبران جبهه النصره که بر قطع سر مخالفین تاکید می کند
 
 
گروه‌های مسلح در سوریه به کودکان نحوه جنگیدن را آموزش می‌دهند تا آنها به ابزاری برای جنگ تبدیل شوند؛ مربیان نظامی این کودکان مدعی هستند که کودکان بهترین نیروها هستند زیرا آنها همه دستورات را اجرا می کنند.
 
 
 سر بریده شده شهروند سوری در حمص
 
 
این عکس مربوط به حوادث اخیر سوریه نیست؛ بلکه متعلق به سال 2010 است و این طفل معصوم که اهل منطقه "حلب" بوده است قبل از دار زده شدن مورد تجاوز نیز قرار گرفته بوده است.
 
 
تروریست‌های وهابی مخالف بشار اسد در سوریه «دختر بچه» یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه‌ای سر بریدند که جرم وی شیعه بودن او و خانواده‌اش بود.
 
 
تروریستهای سوری 28 سرباز ارتش سوریه را در استان ادلب اعدام میدانی کرد و فیلم آن را در سطح اینترنت منتشر کرد تا مزدوران وابسته به ارتش آزاد همچنان روحیه خود را بعد از شکست‌های پیاپی حفظ کنند.
 
 
سر بریدن دختر 3 ساله سوری به دست تروریست ها در سوریه
 
 
سر بریدن دختر 3 ساله سوری به دست تروریست ها در سوریه
 
 
تصویر فوق بی رحمی تروریست‏ها و خنده‏هایی که نشان از لذت بی اندازه آنان از کشتار مردم بی دفاع را نشان می دهد.
 
 
انفجارهای تروریستی سوریه
 
 
یکی از تروریستها سر بریده شده خلبان بالگرد را بر روی اجاق کباب پزی قرار داده و با آن عکس یادگاری می گیرد. این جنایت نهایت بی رحمی تروریست‏ها و لذت بی اندازه آنان از کشتار مردم بی دفاع را نشان می دهد.
 
 
عناصر مسلح در اردوگاه آوارگان فلسطینی "یرموک"، پس از متهم کردن 2 فلسطینی به همکاری با نظام سوریه، آنها را دار زدند.
 
 
در جنایتی دیگر تروریست های سوریه، اقدام به بریدن سر 30 جوان شیعه در سوریه کردند.
جوانانی که ذبح شده اند نظامی یا مسلح نبودند؛ بلکه فقط به دلیل انتساب به طائفة شیعه به قتل رسیده اند. این جنایت بعد از محاصره ای صورت گرفت که از ماه مبارک رمضان سال گذشته نسبت به اهالی این دو روستا صورت گرفته بود.
 
 
در فیلمی یکی از عناصر گروه تروریستی ارتش آزاد با شکافتن سینه یک شهروند سوری قلب او را از سینه درآورده می‌خورد.
انتشار این فیلم که به ابوقصار نسبت داده می شود، جنایات و خشونت‌های بیرحمانه‌ای که در جریان درگیری‎های دوسال گذشته در سوریه صورت گرفته را یکبار دیگر در کانون توجه جهانیان قرار داده است.
 
 
تروریستهای النصره وابسته به شبکه القاعده به سر سه تن از شهروندان سوری در یکی از میدانهای شهر الرقه به جرم حمایت از نظام سوریه تیر خلاص شلیک کردند.
 
 
تروریست‌های جبهه النصره گروهی متشکل از 11 سرباز سوری را اعدام کردند.
یک تروریست سوری که صورتش مشخص نیست 11 نفر را از پشت و به صورت زانو زده بر روی زمین نشانده و از پست سر به سوی آنان شلیک کرده و آنها را به قتل می رساند.
از زمان شروع بحران سوریه و حمایت تمام عیار شیوخ عرب و دولت ترکیه، هنوز یک وجب از خاک سوریه در دست گروه‌های تروریستی نیست و این گروه‌ها به رغم داشتن انواع و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی هنوز نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و کنترل تمام مناطق در دست ارتش و دولت سوریه است.
مردم سوریه هنوز نیز از دولت و شخص بشار اسد رئیس جمهور این کشور حمایت می‌کنند و همین امر باعث شده تا گروهک تروریستی ارتش آزاد برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و شکستن مقاومت آنها جنایت‌های بیشماری را مرتکب شود.
5692 نمایش

نظر دادن