تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 خرداد 1396 ساعت 10:44

هنرپيشه‌اي که دليل بازيگر شدنش «رامبد جوان» بود!

شب گذشته برنامه «خندوانه» با ميزباني از سياوش خيرابي به روي آنتن رفت.

شب گذشته رامبد جوان، به مناسبت پيروزي و حضور پرشور مردم ايران پاي صندوق‌هاي رأي، اين قهرماني را به همراه عوامل و مهمانان شب گذشته، به همه ملت ايران و همچنين به رئيس‌جمهور دولت دوازدهم تبريک گفت و خطاب به رئيس‌جمهور بيان کرد: همان گونه که همه مردم نشان دادند که هواي شما را دارند، شما هم به ما اين هواداري را در عملکردتان نشان دهيد.
وي به روز اهداي عضو اشاره کرد و در خصوص ارزش زندگي و بخشيدن حيات به ديگر انسان‌ها، شادي خندوانه را به اهدا‌کنندگان عضو تقديم کرد و پس از يک ميان برنامه، از کمدين مجيد ياسر براي اجراي استنداپ کمدي به استوديو دعوت کرد و علي مسعودي به جمع مهمانان پيوست.
مسعودي در ادامه از رابطه خود با خانواده ياسر گفت و ياسر از خاطرات رفاقتش با مسعودي صحبت کرد.
جوان پس از اجراي استنداپ کمدي، ميزبان سياوش خيرابي بازيگر جوان مجموعه‌هاي تلويزيوني شد و در ابتدا از او از آخرين فعاليت‌هايش جويا شد.
خيرابي نيز ابتدا با بيان اينکه اين روزها مشغول بازي در سريال «پرستاران» هستم و براي اولين تجربه، بازي در يک تئاتر به کارگرداني و کمک عليرضا مهران را شروع کردم که اين تئاتر با بازي پنج بازيگر به نام‌هاي جهانگير الماسي، رز رضوي، عليرضا مهران و ... پنجم يا ششم خرداد در تماشاخانه پايتخت واقع در ميدان فلسطين به روي صحنه مي‌رود.
وي در پاسخ به سؤال جوان که صداي خوبي داري يا نه؟ (با خنده) گفت: من اصلا صداي خوبي ندارم و همين جوري سين و شين‌ام مي‌زند و حتي کسي تحمل آواز خواندنم را در حمام ندارد.
بازيگر مجموعه تلويزيوني «ترانه مادري» با اشاره به اينکه در کودکي و دوران دبستان خود از طرفدارهاي سريال «خانه سبز» و همسايه مرحوم خسرو شکيبايي بوده است، عنوان کرد: خانه ما نزديک ساختمان «خانه سبز» بود و هميشه يکي از افرادي بودم که در پشت صحنه‌هاي شما حضور داشتم و شايد يکي از دلايل بازيگر شدنم (خطاب به رامبد جوان) ايفاي نقش شما در آن سريال بود و الان که پيش شما هستم شديدا افتخار مي‌کنم.
خيرابي در ادامه از حضور خود در سريال «ترانه مادري» و همبازي شدن با هما روستا گفت.
بازيگر مجموعه تلويزيوني «آواي باران» از ايده‌آل‌هاي خود براي ازدواج بيان کرد و ابراز داشت: دوست دارم وقتي به ايده‌آل‌هاي زندگي و حرفه‌ام رسيدم، ازدواج کنم و به شدت آرتيست شدن و گرفتن سيمرغ را دوست دارم، وليکن چون بچه‌ها را خيلي دوست دارم، بالاخره ازدواج مي‌کنم.
وي با اشاره به اينکه لوح‌هايي را براي بازي در سريال‌هاي تلويزيوني گرفته‌ام، به علاقه خود از گرفتن تنديس سيمرغ و لوح خندوانه گفت و موقعيت گرفتن جايزه سيمرغ را به روي صحنه اجرا کرد.
همچنين در ادامه اين گفت‌وگو جوان و خيرابي به همراه شاه حسيني و دانيال به اجراي پانتوميم پرداختند و در آخر مسابقه گروه جوان به عنوان برنده اعلام شدند.
بازيگر تله فيلم «تلخون» با بيان چگونگي ورود خود به عرصه بازيگري، پيرامون تأسيس رستوران‌هايش اظهار داشت: آشپزي را خيلي دوست دارم و بعد از متولد شدن برادرزاده اولم دوست داشتم يادگاري براي او بگذارم و بعد از آن براي برادرزاده دوم‌ام شعبه ديگر را تأسيس کردم و از اينجا قول مي‌دهم که 10 نفر از کساني که شما معرفي کنيد به رستورانم دعوت مي‌کنم و 10 نفر ديگر از مهمانان در استوديو را به تماشاي اولين اجراي تئاترم.
خيرابي در پايان پس از ثبت لبخند 20 ثانيه‌اي خود، جايزه حامي مالي خود را به مؤسسه رويش کودکان کار تقديم کرد و با گرفتن لوح خندوانه به يکي از آرزوهاي خود رسيد.
مجري و کارگردان «خندوانه» نيز در ادامه براي او از صميم قلب آرزو کرد تا به زودي و در سال جاري با ايفاي نقش در يک فيلم سينمايي به جشنواره فجر راه پيدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1208 نمایش

نظر دادن