تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 فروردين 1396 ساعت 09:45

مهمان«خندوانه»: اگر به خاطر شغلم نبود، در تهران نمی‌ماندم

شب گذشته برنامه تلویزیونی «خندوانه» میزبان آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود.

آزاده صمدی در ابتدا در خصوص فعالیت این روزهای خود گفت: مشغول بازی در سریال «دیوار به دیوار» سامان مقدم هستیم. از آذر ماه 95 کار شروع شد و قرار است تا اواخر اردیبهشت تصویربرداری ادامه داشته باشد.

صمدی در پاسخ به سوال جوان در خصوص اینکه شاهد بازی بیشتر شما در ژانر کمدی هستیم، گفت: به عنوان بازیگر در مقام انتخاب هستم؛ دراین زمینه پيشنهاد داشتم و نسبت به آن استقبال کردم.

بازیگر دیوار به دیوار در خصوص دورترین خاطره خود از کودکی بیان کرد: خیلی کوچک بودم؛ برق‌ها قطع شدند و چراغ گرسوز روشن کرده بودند. من که بغل مادرم بودم از سایه خودم که روی دیوار افتاده بود می‌ترسیدم و به خاطر این موضوع جیغ بنفش می‌زدم.

بازیگر «پشت بام تهران» در ادامه در خصوص خاطره خود از مدرسه رفتن اظهار داشت: من در طول سال ها از مدرسه رفتن بدم می‌آمد و در کل شهریور استرس مدرسه را داشتم. زمانی که به دلیل ترسم از مدرسه فکر کردم به این نتیجه رسیدم، روز اول مدرسه مادرم به شدت گریه می‌کرد و می‌گفت؛ می‌خواهی مدرسه نمانی؟!‌ با هم رفتیم خانه! روز بعد که مدرسه رفتم، دیدم بیشتر دانش آموزان دونفری نشستند و من تنها نشستم. فکر کردم همه دوست پیدا کردند و من تنها هستم و دوازده سال من از روز اول مدرسه ترس داشتم و کلا از مدرسه متنفر بودم!

در ادامه صمدی در خصوص سفرهایی که داشته اظهار داشت: در دو سال اخیر بیشتر مسافرت رفتم؛ سال‌های گذشته مسافرت کمتری داشتم و الان مدل زندگی ام را تغییر دادم. به شیراز و یزد رفتم که بسیار لذت‌بخش بود به طور کلی، سبک زندگی الانم را اصلا دوست ندارم. اگر به خاطر شغلم نبود، تهران نمی‌ماندم. به این فکر می‌کنم که دوره‌ای را به عنوان دوره بازنشستگی‌ام در نظر بگیرم. مزرعه‌ای داشته باشم که در آن سبزی خوردن بکارم. چیزی بنویسم یا همت کنم زبانم را تقویت کنم و تا آن موقع بتوانم ترجمه کنم.

جوان در ادامه گفت، آن چیزی که در دلتان است و می‌خواهید به مخاطبان بگویید، برایمان تعریف کنید.

صمدی اظهار داشت: من در زندگی‌ام تجربه‌های زیادی داشتم؛ لحظاتی بود که خیلی خوشحال بودم و کسانی هم بودند که دلم را شکستند؛ آدم‌هایی که من را آزار دادند. فکر می‌کنم در زندگی همه ما این مسائل وجود دارد و خواهد داشت. من اما این موضوع را پذیرفتم که این اتفاقات بخشی از زندگی است و البته جزو جذابیت‌های زندگی است. باعث می‌شود آدم بزرگ شود و نگاه متفاوتی به زندگی داشته باشد.

صمدی در خصوص اولویت زندگی‌اش گفت: اولویت من خودم هستم و حال خوب در زندگی‌ام. دنبال حال خوب هستم و شادی دسته جمعی حال من را خوب می‌کند.

همچنین در برنامه شب قبل، بخش «خنداننده شو» با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی و با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1415 نمایش

نظر دادن