تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 فروردين 1396 ساعت 10:18

کمدین خندوانه: ازساخت سریالم انصراف دادم!

بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه بازیگری فرصتی برای حضورش در برنامه "خندوانه" باقی نمی‌گذارد، از ایفای نقشی جدی در سریال تلویزیونی "آرماندو" خبر داد.

علی مسعودی بازیگر عرصه تلویزیونی و سینما ، گفت: در شرایط کنونی از ساخت سریال خودم که می‌خواستم آن را در شهر مشهد تصویربرداری کنم، انصراف داده‌ام.

وی ادامه داد: هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی " آرماندو" و فیلم سینمایی "ما خیلی باحالیم" هستم.

مسعودی تصریح کرد: باتوجه به مشغول بودن در این پروژه فرصتی برای انجام دادن کارهای دیگر ندارم البته یکسری مسائل دیگر هم دراین زمینه وجود دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در سریال تلویزیونی "آرماندو" نقش رسول برادر الیکا عبدالرزاقی را ایفا می‌کنم که یکی از نقش‌های اصلی این سریال است.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما توضیح داد: نقش من در سریال "آرماندو" شبیه به نقش پسرخاله در مجموعه تلویزیونی "کلاه قرمزی" است به این معنا که یک نقش جدی را ایفا می‌کنم.

وی یادآور شد: در این سریال در زمینه ارز فعالیت می‌کنم و یک دلار فروش هستم که در کار خود بسیار جدی هستم و طنز بازی نمی‌کنم البته در موقعیت‌هایی که طنز ایجاد می‌کند، در قالب طنز موقعیت قرار می‌گیرم .

مسعودی افزود: در واقع مخاطبان با ایفای نقش من در سریال "آرماندو " ، چهره جدیدی را از من مشاهده می‌کنند.

وی تصریح کرد: فکر می کنم تصویربرداری سریال "آرماندو" تا آخر تیرماه ادامه پیدا کند اما در شرایط کنونی اگر پیشنهادی داشته باشم نیز نمی‌توانم آن را بپذیرم چرا که شاید زمان تولید این سریال بیش از تیرماه نیز زمان ببرد.

این کمدین برنامه "خندوانه" اظهار کرد: در ابتدا قرار بود "آرماندو" یک سریال 26 قسمتی باشد اما به طور احتمالی تعداد قسمت‌های این سریال افزایش پیدا می‌کند.

وی همچنین توضیح داد: به تازگی ایفای نقش در فیلم سینمایی" ما خیلی باحالیم" به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف را آغاز کرده‌ام.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در این فیلم سینمایی نقش کمدی را در قالب شخصیتی به نام اسد مرغی ایفا می‌کنم که یکی از نقش‌های اصلی فیلم محسوب می‌شود.

مسعودی یادآور شد: در فیلم سینمایی "ما خیلی باحالیم" سه جوان حضور دارند که یکی از آن‌ها من هستم و نقش دو جوان دیگر را مجید صالحی و مهران غفوریان ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که این فیلم برای جشنواره فیلم فجر ساخته شود چرا که از آن دسته فیلم‌های کمدی است که برای اکران آن تصمیم زود هنگامی دارند.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به روند حضورش در برنامه تلوزیونی "خندوانه" گفت: هم اکنون به دلیل مشغول شدن دراین پروژه ها بخصوص در یک ماه اخیر، فرصت ندارم که در کنار دوستان "خندوانه" حضور داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت یک ماه تا یک ماه و نیم آینده و با مشاهده شرایط موجود، شاید در این برنامه حضور پیدا کنم.

منبع: میزان

1064 نمایش

نظر دادن