تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 اسفند 1395 ساعت 14:20

مادربزرگ سینما: چرا فقط با فیلم‌ها اشک مردم را در می‌آوریم؟

بازیگر "بوسیدن روی ماه" گفت: فیلم "سمفونی تولد" به کارگردانی "محمد پرویزی" اثری جذاب بوده که بازیگران بزرگی همچون حمیدرضا آذرنگ، لیلا زارع، صابر ابر و بهناز جعفری در آن بازی می کنند.

به گزارش آخرین نیوز، رابعه مدنی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در گفت و گو با میزان، درباره تجربه بازی در فیلم "خانه دیگری" گفت: بازی در این فیلم و این گروه را دوست داشتم. این فیلم به نظر من داستان خوبی داشت و نقش من هم نقش قابل قبولی بود.

بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" از بازی در فیلم "محمد پرویزی" خبر داد و اذعان کرد: امسال یک فیلم دیگر هم بازی کرده ام که هنوز اکران نشده است. فیلم "سمفونی تولد" به کارگردانی "محمد پرویزی" اثری جذاب بوده که بازیگران بزرگی همچون حمیدرضا آذرنگ، لیلا زارع، صابر ابر و بهناز جعفری در آن بازی می کنند.

وی درباره فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر افزود: اکثر فیلم های جشنواره را دیدم و از میان آنها "سارا و آیدا"، "بن بست وثوق"، "یک روز بخصوص"، "رگ خواب" و "خوب بد جلف" را دوست داشتم.

بازیگر فیلم مرگ ماهی بازی لیلا حاتمی را شاهکار خواند و ادامه داد: لیلا حاتمی در فیلم "رگ خواب" بازی بی نظیری ارائه داد. لیلا حاتمی برای سینما ایران گوهر است و باید او را حفظ کنیم.

مدنی با گلایه از فیلم های اجتماعی مد شده در سینمای ایران خاطرنشان کرد: اگر من روزی فیلمساز شوم 100 فیلم مثل "خوب، بد، جلف" می سازم. این چه کاری است که فقط با فیلم ها اشک مردم را در بیاوریم. مردم دق کردند از بس بدبخت بیچارگی نشانان دادیم.

1493 نمایش

نظر دادن