تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 اسفند 1395 ساعت 13:40

بازیگری که هیچ کدام از فیلم‌های جشنواره را ندید!

بازیگر فیلم "انزوا" گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی "همچنان که میمردم" به تهیه کنندگی "عباس عموری" و کارگردانی "مصطفی سیاری" در بندر تاریخی لافت (قشم) هستم که به زودی به پایان می رسد.

نادر فلاح بازیگر سینما و تئاتر و یکی از نامزدهای کسب سیمرغ در جشنواره فجر امسال در گفت و گو با میزان گفت: امسال به علت فیلمبرداری فیلم جدیدی که در آن بازی می کنم نتواسنتم فیلم ها را ببنیم و نمی توانم در مورد آثار و کیفیت آنها نظر خاصی بدهم. برای تمام کسانی که سیمرغ گرفته اند احترام قائل هستم.

وی از بازی در فیلم "همچنان که میمردم" خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی "همچنان که میمردم" به تهیه کنندگی "عباس عموری" و کارگردانی "مصطفی سیاری" در بندر تاریخی لافت (قشم) هستم که به زودی به پایان می رسد.

بازیگر فیلم "انزوا" در مورد شخصیت خود در این فیلم تصریح کرد: در این اثر چهار شخصیت به صورت برابر داستان را پیش می برند و من هم یکی از آنها هستم و به همین دلیل نمی توان گفت که کدام نقش، نقش اصلی است.

وی درباره بازیگران این اثر اضافه کرد: این چهار شخصیت را علاوه بر خودم، خانم الهام کردا، مجید آقا کریمی و وحید راد ایفا می کنند.

فلاح با اشاره به داستان این فیلم خاطرنشان کرد: در این فیلم یک خانواده چهار نفره برای خاکسپاری پدر خود، طبق وصیت او راهی روستایی ناشناس می شوند و هیچکدام از اعضای خانواده تا به حال چیزی از روستا نشنیده اند.

1221 نمایش

نظر دادن