AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: شنبه, 18 دی 1395 ساعت 08:31

پیش بینی یک دانشمند فضایی: حیات زمین ۱۰ماه دیگر تمام می شود!

کارشناس فضایی با اعلام فرضیه‌ای هول انگیز، برخورد سیاره‌ای تاریک با زمین، از پایان حیات بشر در دهمین ماه سال جدید میلادی خبرداد.

در حالی که دیوید میده، کتابی نیز در این باره نوشته است و شواهد و مدارکی برای اثبات ادعایش بیان کرده اما دانشمندان ناسا این ستاره را تخیلی و ادعای او را رد کرده‌اند.
براساس تئوری این دانشمند فضایی، نیبرو-سیاره ویرانگر زمین- با سیاره نهم منظومه شمسی که به تازگی کشف شده متفاوت است و بسیاری آن را با نام «سیاره X» می‌شناسند. قدرت جاذبه این سیاره به قدری زیاد است که مدار چرخش سیارات در منظومه‌های دیگر را صدها سال قبل تغییر داده است؛ اتفاقی که براساس ادعای برخی دانشمندان هر زمانی برای منظومه شمسی خواهد افتاد. انرژی متصاعد شده از این سیاره می‌تواند هسته زمین را تحت تأثیر قرار داده و بحران آب و هوایی در سطح زمین ایجاد کند.
فرضیه پایان حیات زمین بارها مطرح شده بود اما دیوید میده این بار برخلاف نظر دانشمندان ناسا، کتابی نیز در این باره نوشت و اکتبر ۲۰۱۷ را زمان برخورد این سیاره با زمین و خاتمه زندگی بشری عنوان کرد.
او برای اثبات ادعایش گفت: «همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود تأثیرات نزدیکی این سیاره به زمین بحران‌های آب و هوایی مانند فعالیت‌های آتشفشانی، زلزله‌ها، حفره‌های زمینی و طوفان‌ها و... را ایجاد می‌کند که در ماه‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم. البته این سیاره از زاویه‌ای به زمین نزدیک خواهد شد و به سمت قطب جنوب می‌رود که حتی در بالاترین ارتفاع نیز نمی‌توان آن را رؤیت کرد. این سیاره ابتدا به سمت جنوب، بعد شمال و دوباره به سمت جنوب خواهد رفت و از مدار خارج می‌شود.»
قرار است کتاب این کارشناس فضایی بزودی وارد بازار شود. ناسا پیش از این سیارات شبیه نیبرو را شایعات اینترنتی خوانده بود.

1365 نمایش