تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 آذر 1395 ساعت 08:31

ماجرای ازدواج و اختلاف سنی بیست ساله خانم بازیگر با همسرش

مهران مدیری با پرداختن به موضوع «تهران» میزبان لادن مستوفی بازیگر تئاتر و تلویزیون شد.

در ابتدای برنامه تلویزیونی «دورهمی»، مدیری با اشاره به قرارگیری جغرافیایی تهران، درخصوص تاریخچه و ویژگی‌های تهرانی‌های اصیل گفت.

ماجرای ازدواج و اختلاف سنی بیست ساله خانم بازیگر با همسرش

مدیری به دنبال چند بخش اجرای نمایش داستانی، میزبان لادن مستوفی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شد.

مستوفی پس از سلام و ابراز خوشحالی از حضور در برنامه تلویزیونی «دورهمی»، با اشاره به درخشش در فیلم سینمایی «روز واقعه»، در خصوص آغاز همکاری خود با شهرام اسدی و بازی در این فیلم سینمایی اظهار داشت: «روز واقعه» یک بار در سال ۶۴ با یکسری از بازیگران دیگر در حال ساخت بود تا اینکه در سال ۱۳۷۲ فصل جدید با بازیگران جدید شروع به کار کرد و من خیلی اتفاقی وارد این صحنه و فیلم سینمایی شدم.

وی در ادامه پیرامون دیده شدن آثار کاری‌اش بیان کرد: هیچ وقت شهرت و مشهوربودن دغدغه ام نبود و تا به امروز با روند کندی که طی کردم، سعی داشتم نقش هایی را بپذیرم که به شخصیت درونی‌ من نزدیک باشد.

مستوفی با اشاره به زندگی شخصی و خلوت و تنهایی خود برای به دور ماندن از حاشیه و گزندهای عرصه بازیگری، از ازدواج خود با شهرام اسدی کارگردان فیلم سینمایی «روز واقعه» گفت. اینکه ازدواجش با شهرام اسدی عاشقانه بوده است. مهران مدیری درباره اختلاف سنی او و همسرش پرسید و مستوفی به اختلاف سنی حدودا بیست ساله خود با همسرش اشاره کرد.

همچنین مستوفی درباره معضل دنیای فرهنگ و هنر در ایران تصریح کرد: بسیاری از حرف‌ها معضل است. ما دلمان می‌خواهد سازمان‌های فرهنگی و هنری هدفی را که در جهت آرامش و مهربانتر شدن مردم است، دنبال کنند. هر انسانی وقتی آرامش و مهربانی داشته باشد، به حتم ایمان و اعتقاد محکمتری هم خواهد داشت.

مستوفی بزرگترین رویای خود را ساخت مجموعه‌ای رفاهی برای سالمندان سینما عنوان کرد و مدیری آن را با حمایت از مجموعه سالمندان هنرمند اعم از سینما، نویسندگی، مجسمه‌ساز و ... تکمیل کرد.

گفتنی است؛ در پایان این گفتگو بازیگر مجموعه تلویزیونی «پریا» یکی از صنایع دستی شهر تنکابن را با نام «چادر شب» به موزه دورهمی اهدا کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2874 نمایش

نظر دادن